Vesti iz zemlje

03.10.2022. 11:42

Autor: Miša Rašković

“Global Assistance” – nova kompanija za pružanje usluga asistencije na tržištu srbije

Foto: Wiener Städtische osiguranjue

Global Assistance

 Kompanija GLOBAL ASSISTANCE d.o.o počinje sa pružanjem usluga 1. oktobra 2022. godine, kao kompanija koja je nastala zajedničkim ulaganjem Viennna Insurance Group (VIG) i Wiener Städtische osiguranja.

Svi klijenti koji ugovore polise putnog, zdravstvenog, imovinskog osiguranja i osiguranja pomoći na putu u Wiener Städtische osiguranju od sada će dobijati uslugu asistencije preko GLOBAL ASSISTANCE d.o.o.

Prednost Global Assistance d.o.o. na tržištu u Srbiji ogleda se u brzoj i pravovremenoj asistenciji, kvalitetnoj medicinskoj usluzi, operaterima koji govore maternjim jezikom svojih osiguranika, kao i pripadnosti mreži asistentskih kuća u okviru VIG grupe, kroz koju se omogućuje međunarodna teritorijalna pokrivenost pružanja usluga asistencije.

U saradnji sa pažljivo odabranim partnerima i saradnicima, Global Assistance d.o.o. pružaće sledeće usluge asistencije:

  • Putna asistencija za vreme puta i boravka u inostranstvu
  • Pomoć na putu u zemlji i inostranstvu
  • Majstor u kući za slučaj hitne intervencije i popravke
  • Medicinska asistencija u okviru putnog osiguranja za slučaj potrebe za medicinskom uslugom u zemlji, za državljane Republike Srbije i za strane državljane koji su u poseti Srbiji
  • Usluge Kontakt centra za potrebe poslovanja pravnih lica različitih delatnosti
  • Pružanje informacija o ostvarivanju prava u okviru ugovorene polise osiguranja

Na čelu Global Assistance d.o.o. je Aleksandra Božić, direktor kompanije.

Sedište Global Assistance d.o.o. je na adresi: Trešnjinog cveta 1, 11070 Beograd.

www.globalassistance.rs

———————————

Do kraja godine, preko sopstvenih asistentskih kompanija, Vienna Insurance Group obezbeđivaće korisničku podršku u 11 zemalja.

Svake godine VIG asistentske kuće obrade više od 400.000 zahteva za uslugom asistencije. Stoga je cilj VIG Grupe da ponudi usluge asistencije preko sopstvenih kompanija. U srži ove strategije je omogućavanje dodate vrednosti za klijente kroz kontinuiran kontakt sa njima i sveobuhvatnu kontrolu procesa: od ugovaranja ponude do upravljanja štetama i pružanja usluga asistencije.

 Najsavremenije tehničko rešenje za zaokruženo korisničko iskustvo

VIG poseduje sopstveni softverski sistem za asistenciju koji se koristi u VIG kompanijama u cilju organizacije usluga asistencije i obrade digitalnih zahteva. VIG kompanije imaju mogućnost teritorijalnog monitoringa korisničkih zahteva u cilju pružanja usluge asistencije u najkraćem roku. Počev od 2022. godine, zahtevi za uslugom asistencije u okviru VIG zemalja koje pružaju ovu vrstu usluge, digitalno su umreženi što korisnicima osiguranja omogućava brzu i preciznu asistenciju čak i kada se nalaze u inostranstvu. Bilo da se radi o saobraćajnoj nezgodi, kvaru, iznenadnoj bolest ili povredi na putovanju, Global Assistance korisnički centar može lako da locira VIG klijenta, u najkraćem roku da organizuje uslugu asistencije i u situacijama kada su klijenti na putovanju van svoje zemlje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.