Srbija

09.03.2016. 15:32

Večernje novosti

Autor: Nova Ekonomija

‘Kokičari’ u Knezu plaćaće godišnji zakup tri miliona dinara

Srbija

09.03.2016. 15:32

Sladoledžije, kokičari, čistači cipela i drugi sa radnim mestom na nekoj od centralnih gradskih ulica, moraće dobro da ulože u svoj biznis.

Opština Stari grad objavila je početne cene po kojima će biti licitirane atraktivne lokacije, a zbog cifre od tri miliona dinara, koliko košta godišnji zakup mesta za aparat za kokice u Knez Mihailovoj ulici, mnogima će se zavrteti u glavi.

„Kokičari“ će biti postavljeni na 13 lokacija, a da je ovaj posao i te kako unosan, govori i najviša početna cena od skoro 25.000 evra za mesto u Knez Mihailovoj 20. Malo dalje, u istoj ulici, kiosk za kokice biće postavljen po ceni nižoj za milion dinara.

Najviše lokacija ove godine će, kao po običaju, imati vlasnici frižidera sladoleda. Ledene zanimacije prodavaće se na čak 33 lokacije. Najskuplja je ona u centralnom gradskom šetalištu – Knez Mihailovoj ulici. Početna cena je vrtoglavih 2.000.000 dinara, dok lokacije nešto dalje od centra, Dunavski kej, Maršala Birjuzova, Džordža Vašingtona, koštaju „svega“ 20.000 dinara.

Za čistače cipela rezervisane su Makedonska i Dečanska ulica, pa će oni koji uredno izmiruju svoje obaveze, a zarađuju u kancelariji na otvorenom, za godišnji zakup izdvojiti najmanje 12 hiljadarki.

I pored mnogobrojnih „kestendžija“ u gradu, u ponudi lokacija opštine Stari grad za prodavce kestena i kukuruza obezbeđeno je samo jedno mesto – Knez Mihailova i to po početnoj ceni godišnjeg zakupa od čak milion dinara.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.