Srbija

17.03.2016. 12:18

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Skijališta Srbije povećala prihod za 25 odsto

Srbija

17.03.2016. 12:18

Poslovni prihodi Skijališta Srbije se, u poslednje tri godine, povećavaju za oko 25 odsto, izjavio je vršilac dužnosti direktora tog preduzeća Dejan Ljevnaić.

On je rekao da je februar 2016. sa prometom od 285 miliona dinara, premašio isti mesec prošle godine, koji je bio najbolji mesec u istoriji preduzeća.

„Samo u decembru 2015. godine ostvaren je neto prihod koji je 68 odsto iznad neto prihoda u istom periodu prošle godine. Skijališta Srbije procenjuju i da će neto dobit za 2015. godinu iznositi oko 54 mililiona dinara, što je više od devet puta veća planirana neto dobit“, istakao je on.

Takav poslovni rezultat, objašnjava v.d. direktora Skijališta Srbije, ostvaren je zahvaljujući brojnim pozitivnim rezultatima u prethodnom periodu, kao i umanjenju troškova, povećanim merama štednje i umanjenu broja stalno zaposlenih.

„Pozitivnom poslovnom rezultatu je doprinelo, prvenstveno, racionalno poslovanje, smanjenje svih kategorija troškova, povećanje prihoda, kao i efikasnije trošenje postojećih resursa“, naglasio je Ljevnaić.

U periodu od  2011. godine do danas, racionalizacijom poslovanja i smanjenjem troškova ostvarene su ukupne uštede u iznosu od oko 104 miliona dinara. 

Preduzeće je u julu 2012. godine, samoinicijativno umanjilo zarade u proseku za oko 18 odsto. U periodu od januara do decembra 2015. godine smanjen je broj stalno zaposlenih za pet, navodi se u saopštenju. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.