Kompanija Galenika donirala je Ženskom centru ,,Milica’’ sredstva u iznosu od milion dinara. Cilj donacije je uspostavljanje jedinstvenog Nacionalnog centra za pružanje iskustvene i psihosocijalne podrške ženama iz cele Srbije koje su obolele od raka dojke i raka grlića materice.
U okviru velike donatorske akcije „Sve boje Pantenola za Roze oktobar“ povodom obeležavanja međunarodnog Meseca borbe protiv raka dojke, Galenika je od svakog kupljenog Pantenol proizvoda izdvojila 20 dinara za potrebe Nacionalnog centra za iskustvenu podršku ženama obolelim od raka dojke i raka grlića materice. U centru će se pacijentkinjama i članovima njihovih porodica pružati i konsultacije od strane uglednih stručnjaka iz domena onkologije i psihologije.
,,Donacija je rezultat Galenikine posvećenosti ljudima i brizi o zdravlju. Podrška sistema, porodice i okruženja u lečenju raka dojke je izuzetno bitna. Zato je formiranje ovakvog centra za podršku ženama obolelim od raka dojke od velikog značaja. Zahvalni smo svima koji su podržali akciju, jer zajedno doprinosimo podizanju svesti o važnosti prevencije, redovnih pregleda i važnosti iskustvene podrške u borbi protiv raka dojke’’, izjavila je Jelena Parojčić, izvršna direktorka za ljudske resurse kompanije Galenika.
Nacionalni centar će imati i edukativni karakter sa ciljem da se aktivnosti umreže sa radom preventivnih centara domova zdravlja Srbije da bi zajedničkim snagama informisali devojke i žene o važnosti skrininga i obuke samopregleda. Planira se i otvaranje ,,Akademije za pacijentkinje’’ gde će se vršiti obuke za edukatore od strane zdravstvenih profesionalca, čime će se uspostaviti dostupnost tačnih i važnih informacijama svakoj ženi u Srbiji bez obzira gde živi. Dalji razvoj podrške će podrazumevati i izradu zaštićene web platforme za pacijentkinje gde se mogu pronaći sve korisne informacije za borbu protiv raka dojke.
,,Ispred Ženskog centra ,,Milica’’ želim da se zahvalim kompaniji Galenika na donaciji za potrebe formiranja Nacionalnog centra. Društveno odgovornim ponašanjem Galenika nam je omogućila podizanje Nacionalnog centra u Beogradu koji je pilot projekat, a u budućnosti planiramo da se ovakav tip centra implementira i u drugim gradovima Srbije’’, izjavila je Vesna Bondžić, predsednica Ženskog centra ,,Milica’’.
Prema istraživanju Ženskog centra ,,Milica’’ sprovedenom ove godine kod 750 žena sa karcinomom dojke prosečne starosti od 45 godina, 47% žena izjasnilo se da informacije o svojoj bolesti nalaze na internetu, 28% ide na zračnu terapiju u mesto udaljeno preko 100 kilometara od mesta stanovanja, 34% nije upoznato o svojim pravima tokom lečenja, dok se jedna trećina ispitanica izjasnilo da im je tokom i posle bolesti kvalitet života lošiji.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok