Svet

26.03.2016. 19:57

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Japancima stranci hoće da ‘ukradu’ posao nindže

Svet

26.03.2016. 19:57

Japanska provincija koja je objavila konkurs za posao nindže, ratnika špijuna za vreme feudalnog doba, bila je iznenađena prijavom 200 kandidata iz inostranstva.

Na konkurs se javilo šest puta više stranaca od Japanaca.

Poznata po dvorcu u Nagoji, prefektura Aiči u centralnom delu Japana, koja je želela da promoviše turizam, saopštila je da je dobila 235 prijava za posao, od kojih 200 iz inostranstva. Konkurs je objavljen za šest radnih mesta.

U uži krug je ušlo 13 kandidata iz inostranstva, najviše iz SAD, Francuske, Tajlanda i Italije.

„Nismo uopšte očekivali takvo interesovanje među strancima“, izjavio je lokalni zvaničnik Satoši Adači.

Novozaposlene nindže potpisaće ugovor na godinu dana s mesečnom platom od 180.000 jena (1.430 evra). Posao će im biti da izvode akrobacije i druge veštine. Imaće zadatak i da poziraju s turistima.

Zahvaljujući stripovima, crtanim filmovima, video i kompjuterskim igrama, u savremenom svetu nindže se doživljavaju na sasvim drugačiji način od onoga što su oni bili u stvarnosti.

U modernom društvu oni su romatnični špijuni, borci za pravdu, osvetnici potcenjenih, zaštitnici žena i dece. Zapravo oni su bili jedinstvena profesionalna organizacija plaćenih špijuna, uhoda i ubica za novac u formi posebnog staleža.

Nindže su uvek bili u službi nečasnih, tajnih i podzemnih ciljeva japanskih feudalaca i plemića za koje su obavljali najnečasnije zadatke

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.