Mesečni časopis Playboy bio je među prvima u svetu koji je objavljivao fotografije golih žena, ali je u februaru ove godine magazin prestao da objavljuje takve fotografije jer je, kako je poručio, taj koncept zastareo.
Playboy Enterprises, vlasnik magazina za muškarce Playboy, razmatra mogućnosti prodaje kompanije, koja bi na tržištu mogla da vredi oko 500 miliona dolara.
Hju Hefner, koji je osnovao Playboy 1953. godine, ponudio je kompaniju na tržištu 2011. godine, zajedno s investicionim fondom Rizvi Traverse Management, a u tom poslu njena vrednost je iznosila 207 miliona dolara.
Danas bi, prema proceni stručnjaka, kompanija mogla da košta između 400 i 500 miliona dolara.
Sada kompanija traži novog vlasnika, a u tome je, kako su Reutersu izvori upoznati sa situacijom, savetuje investiona banka Moelis & Co.
Tiraž Playboya pao je s 5,6 miliona primeraka 1975. na oko 800 hiljada poslednjih godina, no kompanija većinom zarađuje na licencama svoga brenda i loga za različite proizvode širom sveta.