Povodom Svetskog dana deteta, kompanija Imlek, regionalni lider na tržištu mleka i mlečnih proizvoda, obradovala je veliki broj mališana iz dečijih ustanova širom Srbije.
Ovim povodom kompanija je deci poklonila njihove omiljene mlečne proizvode, poput Moja Kravica čokoladnog mleka i Moja Kravica milkšejkova uz zanimljive proizvode neophodne za svakodnevni život.
Donacije su uručene Svratištu za decu i mlade Grada Novog Sada, Domu za decu bez roditeljskog staranja „Spomenak“ iz Pančeva i Dnevnom boravku Stari grad, Čukarica, Voždovac, Vračar i Domu za decu i omladinu sa oštećenjem sluha u okviru Centra za smeštaj i dnevni borabak dece i omladine ometene u razvoju u Beogradu.
Društveno odogovorno poslovanje ključna je misija kompanije Imlek, čemu svedoče tradicionalni projekti koje Imlek sprovodi na lokalnom i nacionalnom nivou godinama koristeći svaku priliku da ukaže pomoć i podršku i izmami osmehe najmlađim članovima zajednice. Kompanija, bez izuzetka, kontinuirano obeležava važne datume koji u fokus stavljaju decu.
Marija Malović kompanija Imlek i Nikola Jovanović rukovodilac Svratišta za decu i mlade Novi SadFoto: Stefan Simonović
„Svetski dan deteta idealna je prilika da se podsetimo ko su najvažniji članovi svakog društva, kao i da se skrene pažnja javnosti na sve obaveze koje društvo ima prema deci. Kompanija Imlek, skoro 70 godina, vodeći se misijom da pomogne najmlađim članovima zajednice, iz godine u godinu doprinosi sigurnom i bezbrižnijem odrastanju. Nadamo se da ćemo ovim potezima motivisati i druge kompanije da pruže pomoć onima kojima je najpotrebnija“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova kompanije Imlek.
Svetski dan deteta je godišnji međunarodni događaj koji se slavi 20. novembra, ustanovljen od strane Generalne skupštine Ujedinjenih nacija 1954. godine sa ciljem da se u svim državama sveta slavi istog dana.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok