Gde je najveći minimalac na svetu?
Veliki broj zemalja širom sveta ima zakonom propisan minimalac, ali gde je najveći minimalac na svetu i kako Srbija stoji na toj listi? Ako čujete frazu najveći minimalac na svetu, prvo što vam padne na ...
Marketing uvek pronađe način da se približi klijentima na prirodan, neinvazivan, ali i zabavan način. Postoji mnogo korisnika interneta, a cilj svakog biznisa je da što više tih korisnika dođe na njegov sajt, da tamo ostane, da obavlja određene aktivnosti i na kraju da obavi kupovinu/postane korisnik usluge, što je krajnji cilj samog posla u užem smislu, veb-sajta, i šire, celog vašeg poslovanja.
Generisanje potencijalnih klijenata je proces privlačenja kupaca na vašu veb lokaciju uz poslednji korak prikupljanja njihovih podataka kako biste mogli da stupite u kontakt sa njima, iako je njihova cela interakcija sa vašom veb lokacijom započela samo jednostavnom posetom. Zašto je važno? Zato što ćete moći da im šaljete e-poruke u kojima predstavljate vašu ponudu i povezujete ih sa vašim brendom.
Kako uspevamo da prikupimo njihove podatke? Generisanje potencijalnih klijenata predstavlja pažljivo razvijenu strategiju u okviru Sales Snap alata za marketing automatizaciju i uključuje brojne načine prikupljanja potencijalnih klijenata, od kojih je jedan gemifikacija. U nastavku saznajte šta je gemifikacija i kako funkcioniše!
Gemifikacija je način prikupljanja potencijalnih klijenata na neinvazivan, jednostavan i zabavan način. Pošto svi vole mlade i stare igre, gamifikacija je efikasno sredstvo za prikupljanje podataka iz različitih starosnih grupa i drugih kategorija. Svi igraju igrice – zato svako može biti vaši potencijalni kupci. Stoga je gamifikacija odličan način da dobijete podatke o posetiocima i veoma je efikasno sredstvo da jednostavno postignete svoj cilj.
Gemifikacija funkcioniše tako što posetioci igraju igru na vašoj veb lokaciji nakon čega se od njih traži da ostave svoje podatke. Gemifikacija je dizajnirana da zadrži posetioca na vašem sajtu i omogući im da osvoje poklon ili beneficiju, na primer, promotivni kod, na način koji im je zabavan jer – Svi vole igre!
Aktivacije putem kojih se prikupljaju podaci vrše se u obliku četiri zabavne igre koje posetioci igraju na vašem sajtu. Te četiri igre su Wheel of Fortune, Scratch igra, Kviz znanja i Slot igre.
Wheel of Fortune – Ova igra omogućava posetiocima da zavrte točak sreće, da ostvare popust ili neku drugu pogodnost koju ste spremni da ponudite, nakon čega ostavljaju mejl. A kada ostave svoju e-poštu, lako mogu postati vaši klijenti, jer imate priliku da ih informišete o svom poslovanju i aktuelnim ponudama! Ova igra može putem izlaznog iskačućeg prozora smanjiti broj posetilaca koji napuštaju vašu veb lokaciju, a njen krajnji cilj je da pretvori posetioce u kupce.
Igra pamćenja – Još jedan zabavan način koji donosi dobitnu situaciju i za posetioca i za vas! Zanimljiva kartaška igra zasnovana na memoriji, gde se od igrača traži da pronađe dva ista simbola među brzo rotirajućim kartama. Ova igra im ne oduzima mnogo vremena, nije zahtevna, već je naprotiv zabavna, a kao poslednji korak, od igrača se traži da ostavi svoje kontakt podatke kako bi ostvario popust ili neku drugu pogodnost , što za vas znači potencijalnog novog klijenta.
Grebalice – Ova igra je takođe zabavan i lak način za prikupljanje potencijalnih klijenata. Posetilac Vaše veb stranice je dužan samo da zagrebe površinu kartice pomeranjem miša, nakon čega dobija obaveštenje da je osvojio pogodnost u vidu promotivnog koda i da mora ostaviti svoju mejl adresu za nagradu da se realizuje.
Slot – Ova vrsta igre podseća na mehanizam onlajn automata i može biti od posebnog interesa za vodeće okupljanje u industriji klađenja i igranja igara na mreži. Jednim klikom kontakt pokreće mašinu i u slučaju pobede šalje svoje kontakt podatke za preuzimanje nagrade.
Kviz – Kvizovi su najinteraktivniji oblik gemifikacije i mnogima omiljene aktivnosti na Internetu! Zato smo kvizove prepoznali kao veoma efikasan način prikupljanja lidova koji se pokazao da donosi dobre rezultate. Ljudi vole da provere svoje znanje u raznim oblastima, posebno kada postoji nagrada, a da bi dobili nagradu moraju da unesu svoju imejl adresu, kao i kod svih prethodnih aktivacija, pri čemu običan posetilac postaje vaš potencijalni klijent.
Generisanje lidova je karika u lancu koja vam je potrebna da bi se vaše poslovanje razvijalo, ako uzmemo u obzir da je prodaja u najširem smislu uslov da se poslovanje ne samo razvija, već opstaje. To je strategija koju morate imati ako pokušavate da unapredite svoje poslovanje kroz poboljšanje prodaje, jer su vam za tu prodaju potrebni kupci. Iskoristite mogućnosti koje nudi Sales Snap alat i generišite lidove na jednostavan i zabavan način što će vam omogućiti da ostvarite bolje prodajne rezultate.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Veliki broj zemalja širom sveta ima zakonom propisan minimalac, ali gde je najveći minimalac na svetu i kako Srbija stoji na toj listi? Ako čujete frazu najveći minimalac na svetu, prvo što vam padne na ...
Izgledi za zaradu tokom života su nešto na šta većina od nas obraća pažnju pri izboru buduće profesije. Kao i kod nas, u Americi se gleda buduća finansijska korist od diplome. Iako Amerikanci mogu naći odlič...
Visoke cene osnovnih životnih troškova mogu drastično uticati na kvalitet života u nekoj državi - činjenica sa kojom su se Srbi i više nego upoznali u proteklih par godina. Od troškova stanovanja do cena nam...
Cene u Beogradu su u neprestanom porastu, te ne čudi činjenica da građani Srbije u poslednje vreme mnogo više razmatraju život u unutrašnjosti. Najjeftiniji gradovi u Srbiji postaju sve više privlačni mlađoj...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE