Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Svečanim događajem povodom rebrendiranja hotela Mona Plaza Zlatibor, nakon što je u renoviranje hotela investirano više od milion evra, obeležen je ulazak u novu eru poslovanja, u kojoj Mona Plaza brend postaje hotelski lanac. Kao lider u inovacijama i posećenosti, Mona Plaza jedini je hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.
Tokom 17 godina poslovanja hotel, prema rečima menadžmenta, beleži kontinuiran rast, pa je tako u 2022. sa ostvarenih skoro 70 hiljada noćenja, posećenost hotela bila za 25 odsto veća u odnosu na prethodnu godinu. Danas je hotel preuzeo nove standarde, sistem poslovanja i vizuelni identitet Mona Plaza brenda, jer je „dosadašnjim rezultatima i kvalitetom usluge prevazilazio očekivanja tržišta“.
View this post on Instagram
„Imamo dugu istoriju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom, ljudima i prirodom. Hotel je prevazilazio očekivanja tržišta i veoma brzo postao lider i po finansijskim rezultatima, posećenosti ali i vrednostima koje je gradio. Zato i jesmo danas ovde, kada će sinergija sa Mona Plaza brendom doneti mnogo, i za nas u kompaniji, ali i lokalnoj zajednici. Naša snaga su iskustva i znanje o lokalnim prilikama i mogućnostima, koje ćemo koristiti kako bismo Srbiju, Zlatibor i Mona Plazu predstavili svetu“, izjavio je Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management grupe.
„Kao domaći brend koji ima porodične preduzentičke korene, sada ulazimo u novu eru poslovanja, kada postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investiorima koji dele naše vrednosti, a koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom pobošljaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda“, rekao je Vitorović.
„Pre godinu dana, sasvim slučajno, desio se spoj između mene i hotela u Beogradu iz kog su proistekla prijateljstva, uzajamno poverenje i sjajna saradnja. Meni je veoma drago što se moje ime povezuje sa domaćim brendom, pre svega mladim, novim brendom, i porodičnom kompanijom, za koju me posebno raduje njeno širenje. Ono što me istinski vezuje za brend Mona Plaza jeste taj osećaj pripadnosti, osećaj kao da sam kod kuće i sigurna sam da ću se tako osećati u svakom Mona Plaza hotelu. Za sve su to zaduženi zaposleni, divni ljudi koji se trude da svaki moj boravak učine jedinstvenim iskustvom“, izjavila je Sara Jo, zaštitno lice Mona Plaza kampanje Truly Unique.
Mona Plaza Zlatibor oslanja se u potpunosti na lokalne dobavljače, a naročito na nabavku lokalnih poljoprivrednih i prehrambenih prozivoda, čime se direktno osnažuje njihova proizvodnja. Investicijama i širenjem domaćeg hotelijerskog brenda, direktno se pomaže razvoju lokalne zajednice, utiče se na razvoj novih standarda u industriji, ali indirektno, veoma su značajne i za nacionalnu privredu.
Ekološka odgovornost i briga o prirodi jedan je od prioriteta poslovanja hotela Mona Plaza Zlatibor. Kontinuirano se ulaže i organizuju se lokalne ekološke akcije poput čišćenja šuma i potoka i sporovodi se akcija Sat za planetu Zemlju. Podrška lokalnoj zajednici i odgovornost prema njoj, takođe je u fokusu poslovanja hotela, a isto tako organizuje i podržava brojne lokalne manifestacije poput sajamskog marketa autentičnih domaćih gastronomskih proizvoda.
Mona Plaza Zlatibor kreira svet jedinstvenih iskustava kombinujući savremen dizajn sa srpskom tradicijom i istinskim gostoprimstvom i posvećenošću. Hotel je smešten u centru Zlatibora i okružen borovom šumom. Enterijer hotela kreiran je spojem tradicionalnih i modernih elemenata, drvenih oplata i najfinijih tkanina u toplim tonovima, kako bi dočarao potpuni planinski ugođaj tokom svih godišnjih doba. U hotelu se takođe nalazi I čuveni restoran Perun, čiji se koncept oslanja na autentičnu balkansku kuhinju. Mona Plaza Zlatibor kreira trajne vrednosti koristeći duboko usađenu etiku perosnalizovane usluge.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
U svetu postoji oko 28.420 centimilionera, uglavnom koncentrisanih u Njujorku, oko zaliva San Franciska, u Los Anđelesu, Londonu i Pekingu. Oni se nazivaju uber-bogati, a prema rečima izvršnog direktora komp...
Lifestyle Vesti iz zemlje Moda
Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sad...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE