Tradicija, kvalitet i poverenje su osnova brenda Mlekare Šabac
Mlekara Šabac poslednjih godina kontinuirano ulaže u razvoj domaće proizvodnje sirovog mleka, kroz blisku saradnju i podršku svojih najbližih partnera – srpskih farmera
Mlekara Šabac se, tokom skoro jednog veka poslovanja, istakla kako na domaćem tako i na svetskom tržištu, po proizvodima pripremljenim od visokokvalitetnog mleka sa domaćih farmi i sirovina prirodnog porekla, koji danas do svakog potrošača dolaze u redizajniranoj ambalaži sa novim logoom Crvene Kravice. Sve ovo čini samo mali deo onoga što brend šabačke mlekare predstavlja.
Poverenje, prepoznatljivost, kvalitet i vrednosni sistem predstavljaju suštinu i osnovu poslovanja Mlekare Šabac, koja je od svojih zadrugarskih početaka negovala brend po kojem je sada poznata na više od 15 tržišta širom sveta.
Uspešan razvoj jedne kompanije iz mlekarske industrije, pored kvalitetne domaće sirovine, čini i neprestano ulaganje u domaće mlečno govedarstvo, kroz podršku samostalnim gazdinstvima, proizvođačima sirovog mleka.
Mlekara Šabac poslednjih godina kontinuirano ulaže u razvoj domaće proizvodnje sirovog mleka, kroz blisku saradnju i podršku svojih najbližih partnera – srpskih farmera. Odvajanjem i dodeljivanjem beskamatnih sredstava, Mlekara pomaže farmerima da podignu, obnove ili modernizuju farme savremenim tehnologijama i opremom, ali i da nabave neophodnu hranu za stoku.
Jedan od fokusa poslovanja jeste i podrška obrazovnom sistemu, kroz saradnju sa ustanovama poput Srednje poljoprivredne škole u Šapcu, koja obrazuje neophodne industrijske kadrove, pritom snabdevajući Mlekaru sirovim mlekom o čijem proizvodnom procesu brinu učenici ove škole.
Pored stabilnih poslovnih partnerstava, neprestano usavršavanje proizvodnje, inovacije i implementacija novih proizvoda stvorenih u skladu sa opsežnim istraživanjem preferencija potrošača, takođe imaju značajnu ulogu u izgradnji brenda na tržištu. Pažljivo osluškujući potrebe potrošača, ove godine portfolio Mlekare Šabac bogatiji je za tri nova proizvoda – Gusti jogurt, Lagani jogurt i dugo očekivani biser ponude Sirko beli sir, koji je nastao kao idealna kombinacija omiljenog namaza Sirko i teksture koju poseduju Šabačka i Mladi sir.
Vrhunski kvalitet i autentičan ukus mlečnih proizvoda predstavljaju značajan element za prepoznavanje vrednosti kod potrošača, ali i u okviru industrije. Potrošači su najbolje sudije kada je u pitanju kvalitet i ukus proizvoda, a potvrda da su proizvodi Mlekare Šabac voljeni dokazuje njihovo višedecenijsko postojanje na policama frižidera u prodavnicama.
Naravno, inovacije proizvodnje nisu jedini uslov za stabilno i održivo poslovanje. Održivost nalaže i brigu i odgovoran odnos prema zajednici i sredini u kojoj neka kompanija posluje. Svesna svoje uloge i odgovornosti prema široj zajednici i okruženju, Mlekara Šabac je tokom ove godine pokrenula veliki projekat, baziran na principima cirkularne ekonomije, pod nazivom „surutkovod“.
Projekat je osmišljen u saradnji sa kompanijom SET Green Technology, sa kojom Mlekara planira da generiše izvore obnovljive energije iz svojih nusproizvoda, kao što su permeat i surutka, i razmenom dođe do energije koja je dovoljna da pokrije 16 odsto ukupne mesečne potrošnje Mlekare Šabac.
Na kraju, iako priznanja i nagrade struke i industrije u kojoj se posluje nisu razlog težnje da se uvek radi bolje, ipak su i one još jedan od vidova potvrde uspešnosti jednog brenda. Dobar primer toga je i nedavno dobijeno priznanje Privredne komore Srbije, povodom jubilarnih 90 godina poslovanja Mlekare Šabac, a za postignute dosadašnje rezultate u privređivanju, inovativnosti, unapređenju menadžmenta i informisanju javnosti o radu PKS i ostalim privrednim kretanjima. Za Mlekaru Šabac je ovo priznanje jedna od najboljih potvrda uspeha i održivosti njenog brenda.