Svet

28.04.2016. 10:17

Capital.ba

Autor: Nova Ekonomija

Uber u Hrvatskoj spustio cene vožnje za 25 odsto

Svet

28.04.2016. 10:17

Uber će u Zagrebu biti jeftiniji za 25 odsto. Kako tvrde u Uberu, Uber X tako postaje najpovoljnija opcija kretanja u Zagrebu nakon javnog prevoza.

Vožnje su od juče 25 odsto jeftinije. Naime, kako kažu u Uberu, s porastom poslovanja u Zagrebu, povećao se i broj partnera vozača Ubera, koji „ne želi da budu samo najpovoljnija opcija kretanja kroz grad, već i najbolja platforma za vozače“.

Dosad je cena vožnje Uberovim vozilom od Glavnog kolodvora u Zagrebu do Jaruna stajala 40 kuna, dok će od sada koštati 30 kuna, piše Index. 

„Glavni cilj Ubera je da osigura ljudima jednostavnu, sigurnu i povoljnu opciju kretanja kroz grad samo pritiskom jedne tipke na telefonu. Uz ove promene, verujemo da će sve više ljudi na području Zagreba ostaviti svoj automobil kod kuće i koristiti Uber kako bi došli do željenog odredišta”, naglasio je generalni menadžer Ubera u Hrvatskoj Davor Tremac. 

Promena cena može biti korisna i za vozače partnere kojima je bitno da smanje vreme čekanja između vožnji, kao i da skrate putovanje do polazišne lokacija putnika. Upravo će smanjenjem cena Uber biti dostupniji većem broju građana, pa će se tako smanjiti vreme čekanja partnera vozača i skratiti putovanje do lokacije putnika. 

Sniženje cena donelo je pozitivne posledice za putnike i vozače širom sveta. Dobar primer za to je Njujork, u kome su cene kroz godine smanjene za 30 odsto, dok je istovremeno zarada partnera vozača porasla za 50 odsto.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.