Svet

28.04.2016. 10:46

The Verge

Autor: Nova Ekonomija

YouTube uvodi reklame koje korisnik neće moći da preskoči

Svet

28.04.2016. 10:46

YouTube je dodao novu opciju koja oglašivačima omogućava da poruke pošalju do korisnika za znatno kraće vreme.

Kompanija je početkom nedelje saopštila da će od sledećeg meseca u okviru čuvenog video servisa biti zastupljene reklame od 6 sekundi, zvane „Bumper ads”, koje korisnici neće moći da preskoče. 

„Mi te reklame smatramo haikuom video reklama – s nestrpljenjem čekamo da vidimo šta će kreativna zajednica učiniti s njima”, izjavio je Zak Lupej iz YouTube-a u svom blog postu. 

Novi tipovi reklama neće zameniti starije, duže formate, već će jednostavno stajati na raspolaganju oglašivačima kao dodatna opcija. 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.