Vesti iz izdanja

01.04.2023. 00:22

Carlsberg

Autor: Nova ekonomija

Novi ukus za nezaboravno leto – upoznajte Tuborg Ice

LAGAN JE I VEĆ OMILJEN U SVAKOM DRUŠTVU

Vizual: Carlsberg Srbija

Tuborg je prepoznat na ovim prostorima kao brend koji se voli, koji te pokreće na zabavu i uživanje. Popularan je u društvu. Tuborg je faca. A Tuborg Ice je ekstenzija, novo lice u gradu, nova faca u društvu, koja se brzo prilagođava, osvaja svojom “harizmom”, pojavom i naravno ukusom

Srećko Pavković, brend menadžer za internacionalne brendove, Carlsberg SrbijaFoto: Carlsberg Srbija

Već na početku aprila meseca, lansiranjem novog proizvoda, najavili ste leto. Tuborg Ice je novi napitak na našem tržištu, a šta ga čini drugačijim od ostalih?

Tubor Ice će sigurno biti zvezda ovog leta i brojni su razlozi koji idu u prilog tome. Da krenemo od ukusa. U pitanju je svetlo pivo, koje je napravljeno od najfinijih sastojaka i sa posebnim procesom filtriranja. Filtriran je na -1°C što ovom laganom pivu pruža osvežavajući i pitak ukus i dozvoljava svima koji ga probaju da osete te reske note, koje doprinose kompletnom hedonističkom doživljaju tokom ispijanja. Ovo ledeno pivo ima svetlu boju, a dolazi u staklenoj, prozirnoj 3D boci, kao i u limenci. Tuborg Ice će biti savršen izbor ukoliko želite da utolite žeđ i zadovoljite vaše nepce uz dozu osveženja. Idealan je za tople gradske dane i noći, prilike kada se okupljate sa vašom sjajnom ekipom, kućne žurke ili festivale ili samo vaše momente kada želite da se maksimalno opustite i ulepšate sebi trenutak. Po mnogo čemu se razlikuje od ostalih, ali pozivam vas da ga već danas probate i razmislite šta je to što ga čini drugačijim.

Pored ukusa, Tuborg Ice ima i zanimljiv dizajn boce. Po čemu je sve nova ambalaža jedinstvena?

Staklena, prozirna boca dozvoljava da vidimo savršeno zlatnu boju ovog novog ukusa. Nijanse na amabalaži su pastelne, sa dominacijom jedne od trenutno najpopularnijih boja na svetu, uz prepoznatljiv dizajn, koji čini da boca izgleda sasvim urbano i u skladu sa svim aktuelnim trendovima. Pull Off čep, kao zaštitni znak Tuborga i dalje je tu, te se kako estetski tako i praktično uklapa u priču o uživanju na novom nivou. Ambalaža će se savršeno uklapati uz svaku priliku, a tokom vrelih letnjih dana i noći biće nezaobilazni aksesoar.

Ukus drugačiji od svih postojećih čini Tuborg Ice autentičnim. Koliko je teško stvoriti nešto sasvim novo u vreme široke palete osvežavajućih napitaka na tržištu?

Veoma je izazovno naravno, ali i neophodno. Tuborg je prepoznat na ovim prostorima kao brend koji se voli, koji te pokreće na zabavu i uživanje. Popularan je u društvu. Tuborg je faca. Znamo da ljudi vole taj ukus i to je zapravo osnova cele priče. Tuborg Ice je ekstenzija, novo lice u gradu, nova faca u društvu, koja se brzo prilagođava, osvaja svojom “harizmom”, pojavom i naravno ukusom. Tuborg Ice je lagan, osvežavajuć, pitak, sa manje gorčine. Znamo da nove generacije to vole, a znamo i da vole Tuborg, tako da verujemo da smo stvorili nešto što će im se jako dopasti, nešto što ne odstupa od njihovih visoko postavljenih standarda i što će biti deo njihovih okupljanja, slavlja, žurki i u čemu će beskrajno uživati.

Da pomognemo ljubiteljima piva, uz koju hranu se najbolje kombinuje crispy ukus novog Tuborg Ice-a po vašem mišljenju?

Tuborg Ice definitivno ide uz gotovo sva jela, a najbolje bi možda bilo da ga kombinujete sa malo začinjenijom hranom, ukombinovanu sa nekim slatkim notama. Na primer, blago ljuti burger sa crvenim (slatkim) lukom bi se savršeno uklopio uz Tuborg Ice, kao i testenina sa piletinom i cherry paradjzom, a dobro ide i uz peperoni picu.

Novo osvežavajuće piće najavili ste kao hit leta 2023, a zbog čega bi Tuborg Ice u budućnosti trebalo da se nađe među eksponatima u vašem Muzeju piva?

Muzej piva prikazuje istoriju poslovanja naše kompanije. Tu se čuvaju brojni eksponati, koji svedoče kako se pivo pravilo u prethodnim decenijama. Tu se nalaze ambalaže koje su obeležile istorijske epohe i lako po njima možete prepoznati i duh potrošača u tom trenutku. Biće potrebno da prođe mnogo vremena dok Tuborg Ice ne zauzme počasno mesto u muzeju, jer da bi se tako nešto desilo Ice treba da postane pokretač i omiljeno piće generacije, koja će tek stvarati uspehe i koja će menjati svet zabave i uživanja, kao i da zajedno sa tom generacijom učestvuje u dostizanju neverovatnih stvari i bude uvek tu kada se proslavljaju veliki trenuci. Mi smo za to putovanje spremni.

Nedavno ste sklopili saradnju sa popularnim Lovefest-om. Kako je Tuborg stigao u Vrnjačku banju?

Iz našeg ugla, ovo je bio jedan sasvim prirodan sled događaja. Tuborg karavan je prošle godine posetio različite gradove u Srbiji i doneo zabavu o kojoj se još uvek priča, kao i DJ-eve koji su napravili potpuni spektakl. Vrednosti Tuborga i Lovefesta se u potpunosti poklapaju. Lovefest će i ove godine nastaviti svoju uspešnu tradiciju organizovanja najboljih muzičkih događaja uz najatraktivnije svetske DJ-eve, a od ove godine imaće ključnu podršku u vidu generalnog sponzora Tuborga.

Tuborg i Lovefest od ove godine udruženi su u misiji da publici ponude mnogo više od očekivanog i predvidivog, sa ciljem da svako od prisutnih doživi jedinstveno iskustvo, koje će obeležiti njihovo leto. Sa velikim zadovoljstvom smo prihvatili ovu saradnju i verujemo da ćemo kako domaćim, tako i stranim gostima koji se ovog leta nađu u Vrnjačkoj banji ponuditi sjajnu zabavu.

Šta spaja brendove poput sve popularnijeg letnjeg festivala u Vrnjačoj banji i svetski poznatog brenda piva?

Kvalitetna elektronska muzika, svetski poznati DJ-evi, različiti propratni svetlosni i vizuelni efekti, i te kako prepoznatljiv brend, koji je omiljen među mladima (govorim i o Tuborgu i o Lovefestu), usmerenost ka dobrom provodu, trenutku vrednog življenja, posvećenost kvalitetu, istrajnost i širok spektar najrazličitijih aktivacija i iznenađenja, koja vam tek spremamo.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.