Eurobank Direktna je, u okviru samostalnog društveno-odgovornog projekta „Škola kao nacrtana za Vas”, realizovala prvu donaciju u ovoj godini, u Srednjoj školi „Sveti Ahilije“ u Arilju, a četrnaestu od početka projekta.
I u 2023. godini, zahvaljujući humanitarnoj Mastercard kreditnoj kartici „Eurobank Direktna Veliko srce“ i klijentima, korisnicima ove kartice, Banka nastavlja da odvaja deo sredstava od svojih prihoda i usmerava ih u opremanje i modernizaciju srednjih škola širom Srbije.
Srednjoj školi „Sveti Ahilije“ u Arilju obezbeđena je nova informatička oprema u vrednosti većoj od 800.000 dinara, namenjena za kabinet u kojem će se realizovati nastava za finansijsko računovodstvene tehničare. Na ovaj način će srednjoškolcima biti omogućeno lakše i kvalitetnije praćenje nastave.
„Veliko nam je zadovoljstvo što prvu donaciju u ovoj godini realizujemo u Srednjoj školi „Sveti Ahilije“ u Arilju. Kao i tokom prethodnih godina, projekat „Škola kao nacrtana za Vas“ podržava Ministarstvo prosvete, dok posebnu zahvalnost dugujemo našim klijentima, korisnicima humanitarne Mastercard kreditne kartice „Eurobank Direktna Veliko srce“, zahvaljujući kojima se i realizuje ovaj projekat. Do sada je opremljeno 13 računarskih kabineta u 11 gradova širom Srbije, a više od 5.000 srednjoškolaca dobilo bolje uslove za učenje” – izjavila je Slavica Pavlović, predsednik Izvršnog odbora Eurobank Direktne.
Eurobank Direktna svoje društveno odgovorno poslovanje temelji i na promociji obrazovanja i kulture, pa je projekat Banke dodatno obogaćen saradnjom sa muzejom „Dom Jevrema Grujića“, kao i saradnjom sa izdavačkom kućom Laguna.
Kroz edukativni program „Putujući muzej“ učenici imaju priliku da se kroz predavanja kustosa i radionice upoznaju sa srpskom istorijom i kulturom kao i različitim umetničkim veštinama. Dodatno, srednjoškolcima iz Arilja pružena je mogućnost da se upoznaju i druže sa književnikom Brankom Rosićem.
Tokom prethodnih 5 godina, koliko se sprovodi projekat Eurobank Direktne „Škola kao nacrtana za Vas”, opremljeno je 13 računarskih kabineta, u 11 gradova Srbije, a za te svrhe izdvojeno je više od 10 miliona dinara.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok