Prva radnja „Jutro“ u okviru nove trgovačke franšize kompanije METRO Cash&Carry Srbija, otvorena je na Divčibarama, a objekat je otvorio pomoćnik ministra unutrašnje i spoljne trgovine, Žarko Malinović.
Franšiza „Jutro“ malim i nezavisnim trgovcima širom Srbije nudi priliku za unapređenje poslovanja, a vlasnici radnje na Divčibarama su pridruživanjem dobili podršku METRO-a za modernizaciju objekta u skladu sa svetskim trendovima u maloprodaji, novu opremu, savete za unapređenje celokupnog poslovanja, ponude i asortimana, kao i marketinšku podršku i vidljivost.
U planu je da METRO podrži otvaranje više stotina radnji “Jutro” u Srbiji, kroz ulaganje u unapređenje postojećih malih trgovinskih objekata u vrednosti od nekoliko miliona evra u narednim godinama.
„Divčibare se značajno promenilo kao turistička destinacija, a sa današnjim otvaranjem ove radnje promeniće se značajno i kao mesto na kome se obavlja maloprodaja i trgovina“, istakao je pomoćnik ministra za trgovinu, usluge i politiku konkurencije Žarko Malinović i dodao da je posebno važno to što je METRO kao internacionalni lanac konstantno na tržište Srbije donosio novi kvalitet, i što je još važnije uvek je brinuo i slao jasnu poruku da je prilikom trgovine važno da vodimo računa o održivom razvoju.
“Želimo da “Jutro” radnje budu sinonim za partnerstvo, rast, modernizaciju i unapređenje poslovanja malih trgovaca u Srbiji, jer smatramo da je izuzetno važno da ovi, najčešće porodični, biznisi nastave da posluju dugoročno uspešno. Svesni smo izazova koje nezavisni trgovci imaju, posebno u manjim sredinama u kojima je razvoj konkurentne trgovine neophodan za potrošače, te ćemo se u narednim godinama posebno posvetiti pružanju podrške, deljenju našeg znanja i internacionalnog iskustva sa trgovcima.
Svečano otvaranje prve ‘Jutro’ radnje: André Rinnensland, Žarko Malinović, Branka NikolićFoto: METRO Cash & Carry
Franšiza “Jutro” je primer naše dugoročne veletrgovačke vizije i posvećenosti našim partnerima u Srbiji i zahvalni smo što je Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine ovo prepoznalo i potvrdilo prisustvom pomoćnika ministra”, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash&Carry Srbija.
U ponudi radnje na Divčibarama se nalazi više od 5000 proizvoda i deo asortimana čine lokalni proizvodi iz ovog kraja.
“Nakon dve decenije poslovanja smo odlučili da se pridružimo programu “Jutro”, jer smo želeli da svoj objekat podignemo na viši nivo. Divčibare postaju sve interesantniji turistički centar i verujemo da će naše “Jutro” biti prijatno i moderno mesto kupovine za sve veći broj turista koji imaju visoka očekivanja.
Zajedno sa METRO-om, sa kojim sarađujemo više od decenije, smo investirali i pronašli način da ostanemo prepoznatljivi svojim kupcima kroz unapređenu ponudu nacionalnih, ali i lokalnih proizvoda i primenimo rešenja koja postoje u svetu”, rekla je Branka Ilić, vlasnica radnje „Pepa” na Divčibarama, koja će od sada nositi i ime “Jutro” u skladu sa programom METRO franšize.
METRO Cash&Carry Srbija deo je METRO Grupe sa sedištem u Nemačkoj (METRO AG), vodećeg veletrgovca hranom koji posluje u 30 zemalja. Kompanija u Srbiji posluje od 2005. godine, zapošljava 1200 ljudi, vodeći je domaći veletrgovac hranom i usmerena je na snabdevanje ugostiteljskog sektora i malih nezavisnih trgovaca.
Trgovačke franšize METRO-a pod različitim nazivima postoje i u Rumuniji, Češkoj, Poljskoj i nude asortiman poznatih svetskih brendova, ali i METRO privatnih robnih marki odličnog kvaliteta, namenjenih profesionalnim kupcima: Aro, METRO Chef, Fine Life, Rioba, METRO Premium, METRO Professional, Sigma, Tarrington.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Srbija je na korak do dobijanja Alimentacionog fonda - ovaj predlog stigao je u skupštinsku proceduru, a narodni poslanici će na narednoj sednici o njemu odlučivati. U pitanju je fond iz kog bi se sredstva p...
Vlada Srbije donela je rešenje o dodeli 398,1 milion dinara iz budžetske rezerve na ime dotacije Košarkaškom savezu Srbije, objavljeno je u Službenom glasniku.Novac se dodeljuje "radi obezbeđivanja finan...
Preduzeća u Srbiji su sa primenom digitalnih alata u poslovanju stigla tek na pola puta, pokazuje prvi sveobuhvatni Indeks digitalnog razvoja Srbije, piše Biznis i finansije.Marketinške priče da onaj ko ...
Privreda Srbije nastavlja da raste, ali sve sporijim tempom, pa će ovogodišnji rast bruto domaćeg proizvoda verovatno biti 3,2 odsto umesto planiranih 4,2 odsto, saopštila je danas revizorsko-konsultanstka k...
Predsednik Srbije, Aleksandar Vučić, prema slovu Ustava nakon drugog mandata nema pravo na ponovno kandidovanje, ali čak i da ima to pravi naši sagovornici su skeptični da bi na tim predsedničkim izbori...
Neka vrsta takmičenja između dva starija sina američkog predsednika Donalda Trampa odvija se ovih dana širom Evrope, SAD i Bliskog istoka koja, kako se čini, nastoje da nadmaše je...
Ambasada Srbije u Vašingtonu, u Sjedinjenim Američkim Državama, imala je najavljen događaj, baš u vreme kada je predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću na Floridi pozlilo prema rečima njegovih saradnika Suzane Vasiljević i Siniše Malog, i ...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost