Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekend Media Festivala udružili su snage s agencijom Degordian i kreirali HR.Weekend, festival koji je svojim konceptom već zaintrigirao modernu HR industriju. U jeku borbe za talentima i kvalitetnim kadrom, poslodavci danas moraju pronaći način da se prilagode tržištu i pronađu, ali i zadrže najbolje ljude.
To je više nego dovoljno razloga za pokretanje projekta koji će biti specijalizovan i baviti se problemima novog doba. Tako je i nastao HR.Weekend – festival namenjen svim HR profesionalcima, direktorima ljudskih resursa, poslodavcima i predstavnicima kompanija, kao i svima zainteresovanima za kreiranje modernih HR praksi.
“Weekend je zaista odličan festival koji već godinama okuplja stručnjake svih područja na jednom mestu. Mi smo želeli HR.Weekend integrisati, a ne izolovati. HR će se zato ispreplesti sa svim ostalim poslovnim industrijama i područjima, a svi posetioci će moći da slušaju predavanja i panele, bez obzira na to iz koje branše dolaze”, kaže Daniel Ackermann, CEO agencije Degordian.
Tomo Ricov i Danijel AckermannFoto: Promo
HR.Weekend od 21. do 24. septembra obradiće teme koje se kreću od stanja na tržištu koje prolazi brojne promene – Big Quit, Burts of Tech Bubble, Market Shiftinga, pa do propitivanja jesu li te promene pozitivne i kako možemo da ih uklopimo u svoje poslovanje ili da od njih pobegnemo.
U programu će se govoriti i o mentalnom zdravlju, inkluziji stranih radnika, transformaciji i skaliranju HR sektora, talent managmentu, generacijskim razlikama i brojnim drugim temama.
Na HR.Weekend stiže poznati svetski neuronaučnik i neuromarketer Nikolaos Dimitriadis koji je radio gotovo sa svim vodećim svetskim kompanijama i proučavao 5500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dr. Dimitiriadis primenjuje neuronauku u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina.
Munawar Ahmed, predavačica Leadershipa, Etike i Profesionalne prakse na School of Visual Arts i gostujuća predavačica na Stanfordu, uči iskusne timove kako delovati s učinkom, ali i s ljudskosti.
Prepoznatljivost je postigla gradeći godinama vrlo uspešne i, što je još važnije, sretne timove iz sveta bankarstva, osiguranja, zdravstvenog osiguranja, telekomunikacija, izdavaštva i maloprodaje, koji su redom osvojili nagrade na svetskim nivoima.
Na prvom HR.Weekendu Munawar će obraditi jednu od gorućih tema današnjeg poslovnog sveta – kako i zašto kompanije moraju da menjaju svoje poslovanje ako žele da privuku zaposlene iz redova generacije Z, i kako to deluje na sve ostale generacije.
“HR.Weekend je novi je brend Weekenda. Nastao je nakon što smo na prošlogodišnjem izdanju uočili da nije dovoljno imati samo jedan panel ili predavanje na temu ljudskih potencijala, već da tu ima prostora da tome posvetimo i dva dana.
HR trendovi menjaju se skoro na dnevnoj bazi, a nakon razgovora s brojnim akterima ove scene, shvatili smo da na tržištu ima prostora i potrebe, ne samo za HR festivalom, nego za mestom susreta HR-a i svih ostalih branši koje već tradicionalno dolaze na Weekend.” kaže Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i Pepermint agencije.
Cilj festivala je da pokrene postojeće stanje tržišta i ponovo ispita ustaljene prakse, kao i da se čuju iskustva brojnih stručnjaka, panelista i predavača iz sveta i reregiona. Pozitivne rekacije zajednice na najavu ovog festivala nadmašile su očekivanja, ističu organizatori Pepermint agencija i Degordian.
Mnoge kompanije već su rezervisale mesta za svoje HR stručnjake, što potvrđuje da je koncept dobro prihvaćen i željno iščekivan. HR.Weekend postaće centralno mesto za razvoj ideja, praćenje trendova, druženje i networking kako za zaposlene tako i za poslodavce, a sve pod okriljem Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog medijskog i poslovnog festivala.
Ulaznice za HR.Weekend trenutno su dostupne po early bird cenama na stranici hr.weekend.hr a sve novosti pratite putem službenih FB, IG i LinkedIn kanala.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Pošto je država odlučila da u narednim godinama više troši na projekte vezane za EXPO, puteve i naoružanje, budžetski deficit će se povećati na oko tri odsto BDP-a, čime je propuštena prilika da se napravi p...
Odgovor na ova i mnoga druga pitanja dajemo na trećoj konferenciji Nove ekonomije “Inovativne strategije u medijima” koja će biti održana 15. novembra u hotelu Mona plaza u Beogradu od 10 sati. Da li se ...
Ministarstvo zaštite životne sredine Srbije spremno je da odustane od kapitalnog projekta proširenja i modernizacije regionalne deponije „Duboko“ u Užicu, nakon što je ta lokalna samouprava odlučila da zatvo...
Fabrika Džinsi Srbija (Jeanci Serbia) u Leskovcu koja je u stečaju, oglasila je prodaju dela imovine javnim nadmetanjem. Džinsi naime prodaje katastarsku parcelu na kojoj se između ostalog nalaze pogon za pr...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok