DANIJELA BIŠKUP, dizajnerka obuće i pokretačica brenda „Lilu Shoes“
Šta je vaš najveći uspeh u proteklih 10 godina?
Protekla decenija je za mene bila veoma značajna. Na svom profesionalnom putu do tada sam uspela da postavim temelje svog brenda i da cela moja priča uhvati neki stabilan zalet.
Ali došlo je vreme da se sve podigne na naredni, viši nivo. Bilo mi je jasno da će komunikacija za klijentelom i prisustvo na društvenim mrežama biti ključni za dalji razvoj mog brenda Lilu Shoes. Zato sam dosta vremena posvetila kreiranju i izradi kampanja za svaku novu kolekciju, kao i izradu samostalnog online shop-a. Kao trešnja na torti jedne decenije otvorila se i prilika da reorganizujem svoju proizvodnju i sve postavim na jednom mestu, što ranije nije bio slučaj.
Da li biste radije živeli u gradu ili biste otišli na selo?
Ja sam rođena u malom mestu i za mene je odlazak u veliki grad bio presudan u svakom smislu. Posebno za način života i karijeru. Kada sam osnovala porodicu, tada je postalo važno da moj sin dobije što više mogućnosti za svoj razvoj i školovanje. I zbog svog, a i njegovog razvoja, uvek sam više volela život u gradu. Međutim, zbog drugačijeg načina života i promene prioriteta, u poslednje vreme sve više imam želju da živim van grada.
Mada moram da priznam da to ne znači da želim da živim na selu, već da živim u miru i prirodi, van gužve, da imam mogućnost da vozim bicikl, da živim bez žurbe i pritiska koji život u gradu donosi. Ali, sa povremenim dolaskom u grad.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Beogradska pijaca Kalenić našla se nedavno na spisku najlepših i najboljih pijaca na svetu, prema pisanju Fajnenšal Tajmsa. "Ovo je najpopularnija i najbolje snabdevena pijaca u srpskoj prestonici. Smeš...
Grand kafa pokrenula je edukativni video serijal pod nazivom „Grandov vodič kroz svet kafe“, sa ciljem da ljubiteljima približi kompleksni i zanimljivi svet kafe i predstavi put od zrna do šoljice. Kroz ist...
Rezultati studije koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Norstat pokazali su da higijenske prakse u prehrambenoj industriji i nisu toliko striktne koliko se pretpostavlja, što predstavlja rizik z...
Skočila je inflacija i sa njom i kvadrat stana, troškovi rastu, a korpe nam sve praznije. Kućni budžet je već odavno tanak i sad je vreme da postanemo kreativni sa štednjom.Danas se putem jednostavne pre...
Više niko nije siguran, sva je prilika da je vlast preko njoj naklonjenih tabloida sada nasumično počela da targetira istaknute pojedince iz srpskog društva kao "koordinatore terorističkih napada", "finansijere b...
U pregovorima koji su na mnogim fakultetima pokrenuti sa studentima o načinu na koji se može spasiti tekuća akademska godina, pominje se opcija da se akademcima koji insistiraju na nastavku blokada omogući status mirovanja....
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok