MK Group dobitnik je priznanja za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ za 2022. godinu, koje dodeljuje Privredna komora Srbije. Kompanija se našla među pet najboljih u kategoriji velikih sistema, a nagrađena je za svoj program „Podrška porodici“ i projekat donacija porodilištima u Srbiji i regionu ukupne vrednosti 700.000 evra koji je realizovala sa AIK Bankom.
Ovo je treće uzastopno priznanje koje MK Group dobija na konkursu koji PKS organizuje na svake dve godine, kako bi promovisala poslovanje bazirano na principima odgovornosti i održivog razvoja. Kompanija je 2021. godine dobila priznanje za podršku zdravstvenim ustanovama i zdravstvenim radnicima tokom pandemije COVID-19, a dve godine ranije bila je dobitnik nagrade „Prijatelj porodice“.
Povodom ovogodišnjeg priznanja, Aleksandra Stojanović, direktorka korporativnih poslova i članica Odbora direktora MK Group, izjavila je: „Posebno se radujemo što priznanje PKS stiže u godini kada naša kompanija obeležava 40 godina poslovanja i slavi budućnost kroz nova ulaganja, kako u održivi razvoj, tako i u društvenu zajednicu.
Naš program „Podrška porodici“ ulazi u svoju sedmu godinu održavanja, a kroz njega ćemo realizovati brojne društveno odgovorne aktivnosti ukupne vrednosti preko milion evra. Nakon prošlogodišnjih donacija porodilištima za koje smo nagrađeni, ove godine poseban projekat biće donacije vrtićima u Srbiji i regionu. Nastavljamo sa podrškom deci, roditeljstvu i porodici“.
Na svečanoj dodeli održanoj u PKS uručene su nacionalne nagrade i posebna priznanja kompanijama koje osim poštovanja zakonskih regulativa, svojim odnosom prema zaposlenima, zajednici i životnoj sredini doprinose celokupnom društvu. Učešće na devetom po redu konkursu uzelo je 35 kompanija, a ovaj konkurs se izdvaja po celovitom pristupu i metodologiji kojima se sagledavaju svi najznačajniji aspekti održivog poslovanja privrednih društava.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok