Sa željom da unapredi svakodnevni rad i boravak dece i vaspitača, međunarodni danski maloprodajni lanac JYSK uručio je vrednu donaciju dečjem vrtiću „Boško Buha“ u Vrbasu.
Donacija obuhvata opremu za igru i police za knjige koje će oplemeniti prostor vrtića. Uz to, ova lepa vest dolazi sa najavom otvaranja prve JYSK prodavnice u ovom gradu.
Dejan Jeneckov, District manager kompanije JYSK, zajedno sa Petrom Kovačevićem, Store managerom, posetio je dečji vrtić kako bi lično uručio donaciju.
„Kao kompanija, svesni smo odgovornosti koju imamo i uvek težimo da pružimo pomoć tamo gde je najpotrebnija. Dolaskom u Vrbas, želimo ne samo da otvorimo nova radna mesta, već i da stvorimo pozitivnu promenu u lokalnoj zajednici. Naš cilj je da ulepšamo okruženje u kojem deca provode svoje detinjstvo, jer smo svesni da zdravo i srećno detinjstvo gradi temelje za uspešnu budućnost.
Ponosni smo što smo u mogućnosti da doniramo vrtiću ‘Boško Buha’ opremu za igru i knjige koje će obogatiti njihovo iskustvo. Uz to, otvaranjem naše prve prodavnice u Vrbasu, želimo da pružimo inspirativno i jedinstveno iskustvo kupovine našim vernim kupcima. Verujemo da će naš dolazak u Vrbas doneti veliku radost i korist zajednici, i radujemo se što smo deo ove priče“, naglasio je Jeneckov.
Pored brige i podrške lokalnoj zajednici, kompanija JYSK je sa ponosom najavila otvaranje svoje prve prodavnice u Vrbasu. Ova prodavnica će biti uređena prema modernom skandinavskom konceptu 3.0 i vrata će otvoriti 15. juna u 9 časova na adresi Njegoševa 2a. Vrbas će tako postati domaćin 45. JYSK prodavnice u Srbiji, koja će zauzimati prostor od preko 1.000 kvadratnih metara i zapošljavati sedam novih radnika.
Povodom otvaranja prve prodavnice u Vrbasu, JYSK je pripremio posebne popuste koji će se kretati čak do 70 odsto. Takođe, prvih 100 kupaca tokom prva dva dana otvaranja će dobiti iznenađenja u vidu poklona – jastuka i jorgana. Više informacija o ponudama i akcijama nove prodavnice možete pronaći na JYSK otvaranje Vrbas.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Digitalno restauriran filmski klasik „Virdžina“ (Centar film) iz 1991. godine, u režiji i po scenariju Srđana Karanovića, premijerno je prikazan u Jugoslovenskoj kinoteci pred mnogobrojnom publikom i u prisu...
U duhu meseca novembra, kada brkovi postaju simbol podrške i solidarnosti, kompanija dm organizovala je nezaboravno dm Movember stand-up veče u okviru svoje tradicionalne kampanje posvećene muškom zdravlju. ...
Zdravlje i zdrave životne navike predstavljaju sve veći izazov za mlade, a na tom putu potrebni su im kredibilni saveznici, zaključak je konferencije o fizičkom i mentalnom zdravlju mladih u organizaciji pla...
U Beogradu su 20.11.2024., na Međunarodni dan deteta, u Marsh Open Space-u proglašene „Kampanje sa svrhom 2024“ – najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Festival "KAMPANJE SA SVRHOM 2024" je po čet...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok