Koji su najbrži vozovi na svetu?
Železnički saobraćaj možda nije toliko razvijen kod nas, ali u nekim državama sveta putovanje brzim vozom može se po efikasnosti skoro pa i porediti sa letom avionom.Najbrži vozovi na svetu dostižu never...
Poruke kampanje ”KAD IDE TURA, NE IDE GAS” doprinele širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola kod više od milion vozača
Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su danas sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola.
Potpisujući sporazum, Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija, izjavila je da je kampanja “KAD IDE TURA NE IDE GAS“ prvo i jedinstveno partnerstvo između lidera pivske industrije i nacionalnog saveza vozača.
“Ponosni smo što drugu godinu zaredom nastavljamo saradnju sa našim partnerom Auto-moto savezom Srbije. Spajaju nas ista misija i zajednički cilj – veća bezbednost u saobraćaju i namera da kampanjom “KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ doprinesemo širenju svesti o važnosti odgovorne konzumacije kod svakog vozača u našoj zemlji. Poruke naše kampanje u prvoj godini partnerstva stigle su do više od milion vozača.
Ovo nam daje podstrek i dodatnu motivaciju da u ovoj godini podignemo lestvicu i utičemo na odgovornost kod duplo većeg broja učesnika u saobraćaju. Naša ambicija je da u narednoj godini dopremo do svakog od ukupno preko tri miliona vozača u Srbiji i da samim tim povećamo svest i stepen odgovornosti u saobraćaju.”, izjavila je Đokić.
Pivo je prirodan proizvod u kojem uživaju stotine miliona ljudi širom sveta, ali samo odgovorna konzumacija ovog napitka sme da bude deo izbalansiranog životnog stila. Upravo zato, HEINEKEN Srbija godinama unazad preduzima brojne aktivnosti, kako bi podigao svest svojih potrošača i svih ljubitelja piva o ovoj izuzetno važnoj temi.
U narednom periodu, poruke o odgovornoj konzumaciji biće prenete širokoj javnosti kroz različite kanale komunikacije i ekskluzivne video sadržaje, a posebno zanimljive biće inovativne aktivacije u auto-školama širom Srbije kao i poslovnicama AMSS i „AMS Osiguranje“ a.d.o. kojima su bezbednost svih učesnika u saobraćaju prioritet poslovanja.
Generalni sekretar AMSS-a, Milan Nikolić, izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima prošlogodišnje kampanje, činjenicom da ona postaje tradicija, i pozvao sve učesnike u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise, i da budu odgovorni prema sebi i drugima.
Naš cilj jeste promovisanje saobraćajne kulture i poštovanje propisa. Hvala Heineken-u i direktorki Nedi na inicijativi. Prošle godine, kada smo potpisivali sporazum, izrazio sam nadu da će se ova inicijativa nastaviti, da će prerasti u tradiciju, i drago mi je da se to dešava. Drago mi je da imamo i veliku podršku Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja, i da i jedni i drugi pozdravljaju ovu akciju.
Važno je da danas skrenemo pažnju da su u prvih pet meseci ove godine vozači koji su bili pod dejstvom alkohola učestvovali u 21 saobraćajnoj nezgodi sa stradalim licima, kao i u 491 nezgodi sa povređenim licima. Ovo nisu brojke, ovo su ljudi koji su povređeni ili koji danas više nisu među nama.
Čestitam Heineken-u zato što ispred svog interesa stavlja društvenu odgovornost i sugeriše svim učesnicima u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise. Ne zaboravite – alkohol i volan ne idu zajedno, jer kao što znate, KAD IDE TURA, NE IDE GAS“, izjavio je Nikolić.
Svojim kredibilitetom, stručnošću i prepoznatljivošću, poznati srpski automobilista, i partner AMSS-a, Nikola Miljković, dodatno će doprineti širenju poruka kako bi stigle do što većeg broja vozača.
Tokom karijere sam upravljao automobilima od 55 do 550 konjskih snaga. Svi se oni voze na isti način, a povećanjem brzine vreme reakcije se uveliko smanjuje.
Zato je potrebno da je vozač uvek odmoran i fokusiran, a poznato je da alkohol značajno smanjuje koncentraciju i produžava vreme reakcije. U svemu što radim, u poslu, u životu, na stazi, za mene je odgovornost najvažnija. Kao zaštitno lice ove važne kampanje moja misija je da širim svest o tome koliko je važno da vozači ne konzumiraju alkohol, jer KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, rekao je Miljković.
Budući da je u poslovanju, baš kao i u životu, neophodan pouzdan partner, jedinstvena saradnja kompanije HEINEKEN Srbija sa AMSS-om, kao i kampanja ”KAD IDE TURA, NE IDE GAS”, predstavljaju korak napred u edukaciji svih vozača o odgovornoj upotrebi alkohola i savesnom ponašanju u saobraćaju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Železnički saobraćaj možda nije toliko razvijen kod nas, ali u nekim državama sveta putovanje brzim vozom može se po efikasnosti skoro pa i porediti sa letom avionom.Najbrži vozovi na svetu dostižu never...
Veliki broj zemalja širom sveta ima zakonom propisan minimalac, ali gde je najveći minimalac na svetu i kako Srbija stoji na toj listi? Ako čujete frazu najveći minimalac na svetu, prvo što vam padne na ...
Izgledi za zaradu tokom života su nešto na šta većina od nas obraća pažnju pri izboru buduće profesije. Kao i kod nas, u Americi se gleda buduća finansijska korist od diplome. Iako Amerikanci mogu naći odlič...
Visoke cene osnovnih životnih troškova mogu drastično uticati na kvalitet života u nekoj državi - činjenica sa kojom su se Srbi i više nego upoznali u proteklih par godina. Od troškova stanovanja do cena nam...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE