2020

26.11.2020. 15:24

dm drogerie markt

Autor: Nova Ekonomija

Crni petak dobija novo značenje

dm drogerie markt

2020

26.11.2020. 15:24

U periodu kada su svi na tržištu usmereni na potrošnju i vrtoglave popuste, kompanija dm drogerie markt odlučila je da i ove godine takozvanom Crnom petku da novo značenje tako što će pet odsto celokupnog prometa ostvarenog tog dana donirati narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Pod sloganom „Giving is the new black“, drogerijski lanac ovu inicijativu sprovodi globalno. Ove godine se akcija sprovodi i sa ciljem da podseti na to da solidarnost nikada nije bila potrebnija i da je pravi trenutak da se u izazovnoj 2020. godini okrenemo onome što je zaista važno. 

Tako će dm Srbija pet odsto od prometa ostvarenog u petak 27. novembra 2020. godine nameniti ovom humanom cilju, bilo da je kupovina obavljena u drogeriji ili putem Glovo aplikacije, budući da kupci daju svoj doprinos akciji i kada poručuju „onlajn“.  

Kompanija dm pokrenula je sličnu inicijativu pre godinu dana, kada je na Crni petak 2019. prikupila tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova, dok je u ovoj godini realizovala niz društveno-odgovornih projekata koji imaju za cilj poboljšanje kvaliteta života različitih društvenih grupa. 

Kontinuirano nižući humane inicijative i vođena uvek načelom „Čovek u centru poslovanja“,  kompanija dm će, i u godini pred nama, nastaviti da sprovodi projekte koji će našu zajednicu učiniti boljim mestom za život svih nas.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.