2020

13.10.2020. 15:47

METRO Cash & Carry

Autor: Nova Ekonomija

Metro Cash & Carry uz preduzetnike u godini izazova

Promocijom preduzetnika, podrškom u procesu  digitalizacije i poručivanjem hrane i pića za zaposlene, METRO Cash & Carry obeležio je svoju globalnu inicijativu Dan sopstvenog poslovanja. Više od 500 preduzetnika u Srbiji pri...

METRO Cash & Carry

2020

13.10.2020. 15:47

Promocijom preduzetnika, podrškom u procesu  digitalizacije i poručivanjem hrane i pića za zaposlene, METRO Cash & Carry obeležio je svoju globalnu inicijativu Dan sopstvenog poslovanja. Više od 500 preduzetnika u Srbiji pridružilo se obeležavanju ovog dana, koji ima za cilj da poveća vidljivost samostalnih preduzetnika i samim tim pomogne u njihovom svakodnevnom poslovanju.

„METRO poziva sve da podrže preduzetnike, dodatnim posetama njihovim objektima, poručivanjem ili korišćenjem usluga, jer su oni značajan deo naše zajednice, koji doprinosi održivom razvoju lokalne ekonomije. Nastavljamo da budemo uz njih i u najizazovnijim trenucima izazvanim epidemijom, jer njihove usluge i proizvode obogaćuju naše živote“, poručio je André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija.

Ove godine fokus je bio na pružanju podrške u oblasti digitalizacije, odnosno na pomoći pri adaptaciji na povećano online poslovanje. Zahvaljujući globalnoj saradnji kompanije sa Google-om, preduzetnicima koji su se prijavili na besplatni METRO portal, omogućena je jednostavna i brza registracija My Google Business naloga. Na ovaj način preduzetnici postaju vidljivi i pozicionirani na Google Mapama, što im omogućava veću online vidljivost i prisustvo, a samim tim i veći broj upita za njihove usluge i potencijalno veći promet i zaradu. U prethodnih mesec dana ovu besplatnu uslugu iskoristilo je više od 500 preduzetnika u Srbiji, kako ugostitelja, tako i samostalnih trgovaca, koji su izabrali da urade sve što mogu da doprinesu boljoj prepoznatljivosti njihovog poslovanja.

Pod sloganom Tu smo za vas, METRO je ove godine otišao i korak dalje i odlučio da direktno podrži poslovanje ugostitelja poručivanjem hrane i pića za 1200 zaposlenih u kompaniji, povodom Dana sopstvenog poslovanja. Na ovaj način METRO je stao uz svoje dugogodišnje partnere, u godini u kojoj je poslovanje ugostitelja posebno ugroženo. Ovo je deo globalne inicijative, u okviru koje će kompanija i njeni zaposlenima dodatno biti uz samostalne, male, biznise i na taj način pružiti podršku i pomoć u procesu oporavka.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.