2020

21.03.2020. 12:13

UNIQA

Autor: Nova Ekonomija

UNIQA odgovorno u službi zdravlja

Klijentima na raspolaganju online i telefonski servisi 24/7, zaposleni rade od kuće Beograd, 19.03.2020. - Odgovorno i posvećeno, UNIQA Srbija je sve poslovne aktivnosti podredila zajedničkoj borbi protiv širenja i posledica Korona virus...

Foto: UNIQA

2020

21.03.2020. 12:13

Klijentima na raspolaganju online i telefonski servisi 24/7, zaposleni rade od kuće

Beograd, 19.03.2020. – Odgovorno i posvećeno, UNIQA Srbija je sve poslovne aktivnosti podredila zajedničkoj borbi protiv širenja i posledica Korona virusa uz maksimalno poštovanje svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih zdravstvenih institucija.

U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja zaposlenih, klijenata, poslovnih partnera i svih članova zajednice u kojoj živimo i radimo, UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnosti poslovanja, a klijentima nastavak besprekornog servisa.

Uz imperativ očuvanja zdravlja stanovništva, UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru. 

Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste usluge dostupne 24/7:

1. Zahtev za ponudu osiguranja na veb stranici www.uniqa.rs korišćenjem opcije „Želite ponudu?“, kao i putem imejla: info@uniqa.rs ili pozivanjem UNIQA kontakt centra na broj: 011/20 24 100. Polise dostavljamo imejlom ili poštom

2. Lični savetnik za osiguranje dostupan je putem mobilnog telefona dostupnog na stranici www.uniqa.rs u delu „Izaberi svog savetnika za osiguranje“ ili pozivom UNIQA broja u izabranom gradu.

3. Online kupovina 24/7  –  naša UNIQA internet prodavnica radi 24h za kupovinu putnog osiguranja, pomoći na putu i osiguranja domaćinstva i nalazi se na veb stranici www.uniqa.rs 

4. Sigurno online plaćanje faktura putem veb stranice www.uniqa.rs, bez provizije, plaćanje Master i Visa karticom 

5. UNIQA Kontakt centar dostupan pozivom na broj:011/ 20 24 100, kao i putem Live Chat aplikacije na UNIQA vebsajtu ili imejlom: info@uniqa.rs

6. MedUNIQA Kontakt centar za korisnike zdravstvenog osiguranja na broj telefona sa kartice,  putem imejla: meduniqa@uniqa.rs ili putem online aplikacije na www.uniqa.rs

7. Online prijava šteta dostupna 24 časa na vebstranici www.uniqa.rs

8. Telefonska prijava šteta, pozivom na broj 011/20 24 100, kao i putem imejla: info.stete@uniqa.rs i info.stete.zivotno@uniqa.rs 

9. Video – procena šteta, uz pomoć mobilnog telefona ili tableta tokom video poziva završava se procena štete na vozilu ili imovini i razmenjuje neophodna dokumentacija

10. Viber broj za korisnike putnog osiguranja za prijavu iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu: +381 63 36 75 99, kao i Centar za pomoć na broj telefona + 381 11 36 36 955

11. Centar za pomoć na putu, dostupan u Srbiji i inostranstvu pozivom na broj: 011/36 36 960.

UNIQA ostaje odgovoran i pouzdan partner zajednice i u najtežim trenucima. U cilju maksimalne zaštite zdravlja, pozivamo klijente da koriste online i telefonske usluge kako bismo zajedno, do povratka na redovne aktivnosti savladali sve izazove, čuvajući sebe i svoje bližnje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.