2020

02.04.2020. 13:02

UNIQA

Autor: Nova Ekonomija

UNIQA uvela olakšice tokom vanrednog stanja

Odloženo plaćanje obaveza za osiguranje za klijente starije od 65 godina i klijente koji su delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihodaUz potpuno razumevanje za teškoće u plaćanju obaveza po osnovu ugovora o osiguranju toko...

Uniqa

2020

02.04.2020. 13:02

Odloženo plaćanje obaveza za osiguranje za klijente starije od 65 godina i klijente koji su delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda

Uz potpuno razumevanje za teškoće u plaćanju obaveza po osnovu ugovora o osiguranju tokom trajanja vanrednih mera, UNIQA osiguranje je omogućilo klijentima starijim od 65 godina i klijentima koji su tokom epidemije virusa COVID-19 delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda, izmirenje ovih obaveza po završetku vanrednog stanja. Odloženo izmirenje obaveza premije osiguranja dospele tokom vanrednog stanja, nema za posledicu obračun zatezne kamate i ne utiče na ostvarenje prava iz ugovora tokom trajanja vanrednog stanja. Premije osiguranja dospele u periodu trajanja vanrednog stanja, izmiruju se naknadno u periodu od tri meseca po ukidanju vanrednog stanja. Ovim olakšicama se ne produžava važenje osiguranja već samo odlaže plaćanje dospelih premija.

Za odlaganje dospelih premija osiguranja potrebno je poslati podatke (ime, prezime, JMBG, kontakt telefon) uz Zahtev za odlaganje na imejl: info@uniqa.rs ili na telefon 011/20 24 100.

Klijenti koji ne žele da koriste olakšice, tokom vanrednog stanja mogu da nastave redovno izmirenje obaveza u rokovima predviđenim ugovorom o osiguranju. U slučaju da važenje ugovora istekne tokom vanrednog stanja, klijenti mogu zaključiti nov uz obavezu plaćanja prve premije.

Pored ličnih savetnika za osiguranje koji su svim klijentima dostupni telefonski, klijenti za sve informacije, podršku i prijavu šteta mogu pozvati UNIQA Kontakt centar (011/20 24 100) ili broj 0800 201 301 (besplatan za pozive iz Srbije).

UNIQA je u cilju zaštite zdravlja od početka vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, a klijentima omogućila kontinuirano korišćenje usluga bez neposrednog kontakta, kroz telefonske i online servise dostupne 24 časa. Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste internet prodavnicu za kupovinu osiguranja, kao i online aplikaciju za prijavu šteta dostupnu na veb stranici UNIQA osiguranja www.uniqa.rs, kao  i Kontakt centar za svaku vid podrške.  Korisnici UNIQA putnog osiguranja koji trenutno ne mogu da se vrate u Srbiju iz inostranstva, svoju polisu putnog osiguranja mogu produžiti pozivanjem Kontakt centra ili to umesto njih može učiniti osoba bliska klijentu koja se nalazi u Srbiji.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.