2021

17.12.2021. 10:58

Lideri društvene odgovornosti 2021

Autor: Nova Ekonomija

Iskren i pouzdan partner zajednice

I ove godine kompanija je nastavila svoju plemenitu misiju i brojnim donacijama još jednom pokazala da je istinski i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje Preko pola veka potrošači širom zemlje i regiona uživaju u sjajni...

Bambi

2021

17.12.2021. 10:58

I ove godine kompanija je nastavila svoju plemenitu misiju i brojnim donacijama još jednom pokazala da je istinski i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje

Preko pola veka potrošači širom zemlje i regiona uživaju u sjajnim Bambi proizvodima. Bambi je sinonim detinjstva, radosti i bezbrižnosti, a zahvaljujući ukusu koji osvaja, brendovi ove kompanije rado su viđen gost svakog doma. 

Potrošači znaju da prepoznaju kvalitet, ali i da osete svu ljubav i trud Bambi tima uložen da svaki zalogaj bude pravo uživanje i neponovljiv osećaj. Zahvalna za poverenje i ljubav potrošača, kompanija uzvraća zajednici nastojeći da uvek i svuda bude pouzdan partner i saveznik u brojnim plemenitim inicijativama. Upravo tako bilo je i ove, 2021. godine, uprkos izazovu epidemije koja ne jenjava. 

Briga o zajednici

Društveno odgovorno poslovanje sastavni je deo identiteta i poslovne kulture kompanije Bambi već više od 50 godina. Već decenijama, najveći konditor na domaćem tržištu, kroz donacije proizvoda, opreme, ali i volonterske akcije, pokazuje da je pouzdan i postojan partner zajednice u kojoj posluje.

Plazma, kao najpoznatiji, ali i najomiljeniji brend potrošača je kroz dosadašnje inicijative i projekte bio pokretač brojnih pozitivnih promena, što potvrđuje i nagrada za najomiljeniji domaći brend, po izboru potrošača, 11. godinu zaredom. 

Projekat “Velika dela nastaju kod kuće” koji je pokrenut tokom 2020. godine, samo je jedan u nizu kojim je brend Plazma pružio podršku zajednici u izazovnim mesecima. Kroz ovaj projekat Plazma je inspirisala ljude da pokažu solidarnost i empatiju i kroz svoja dela pomognu onima kojima je pomoć neophodna. Kao rezultat kampanje, kompanija je podržala više od 40 ustanova i organizacija donacijama u vrednosti od preko 36 miliona dinara.

I ove godine kompanija je nastavila svoju plemenitu misiju i brojnim donacijama još jednom pokazala da je istinski i pouzdan partner zajednice u kojoj posluje.

Kako se šampioni međusobno prepoznaju, Bambi je u aprilu u fabrici u Požarevcu, ugostio velikana srpskog fudbala, Dragana Stojkovića Piksija. Tokom boravka u fabrici, selektor fudbalske reprezentacije je obišao proizvodnju, a motiv njegove posete bio je još lepši i humaniji – ugovorena je pomoć za najugroženije mališane u selektorovom rodnom gradu Nišu. Vredna donacija u vidu tri tone Bambi proizvoda, stigla je na adrese Zavoda za vaspitanje omladine, Doma za decu i omladinu Duško Radović, kao i javnoj predškolskoj ustanovi Pčelica. Slatki paketi puni ljubavi obradovali su brojne mališane, a Plazma još jednom pokazala da je nezamenljiv deo odrastanja. 

Vodeći se alarmantim procenama da gotovo 480.000 ljudi u Srbiji ne može da zadovolji osnovne životne potrebe, dok se godišnje baci oko 900.000 tona hrane, kompanija Bambi podržala je i kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koju sprovodi Koalicija za dobročinstvo, a predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac. Kompanija je podsetila na važnost solidarnosti i zajedno sa partnerima pokrenula plemeniti talas doniranja osnovnih životnih namirnica ugroženim građanima u najnerazvijenijim delovima naše zemlje. Tokom 2021. godine kompanija je donirala više od 13 tona hrane vrtićima, školama, sportskim udruženjima, kao i neophodnu opremu zdravstvenim ustanovama. Samo institutu za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“, kompanija je donirala računarsku opremu, čime je nastavljena pčodrška ovoj ustanovi, ali i čitavom zdravstvenom sistemu u borbi protiv ogromnog epidemiološkog izazova.

Tokom 2021. godine kompanija je donirala više od 13 tona hrane vrtićima, školama, sportskim udruženjima, kao i neophodnu opremu zdravstvenim ustanovama. Samo Institutu za javno zdravlje “Milan Jovanović Batut”, kompanija je donirala računarsku opremu, čime je nastavljena podrška ovoj ustanovi, ali i čitavom zdravstvenom sistemu u borbi protiv ogromnog epidemiološkog izazova. 

Jednakost dolazi iz kuće

Položaj dama u porodici i radnom okruženju, kao i njihovo fizičko i mentalno zdravlje, jedna je od esencijalno značajnih tema za kompaniju Bambi kao i Plazmu, njen najpoznatiji brend.

Kao brend koji inspiriše i pokreće na pozitivne promene, Plazma je ove godine obeležavajući Dan jednakosti žena, poslala jaku i jedinstvenu poruku – “Jednakost dolazi iz kuće” i snažnom inicijativom pozvala parove i roditelje širom Srbije na razumevanje i ravnomerniju raspodelu svih obaveza. Sa željom da ukaže da je potrebno prevazići rodne stereotipe i „tradicionalni“ model koji se prenosi sa generacije na generaciju, a koji se upravo sastoji u većoj odgovornosti žene u porodici, kao i postojanju poslova koji se isključivo smatraju zaduženjem žene, kompanija je poručila da je Dan jednakosti žena i svojevrsni omaž svim muškarcima koji pokazuju veću spremnost da preuzmu svakodnevne obaveze na sebe.

Kampanjom “Jednakost dolazi iz kuće”, kompanija Bambi i brend Plazma podsetili su da našoj deci treba da pružimo bolji primer, jer tako čuvamo porodicu i zajedno pokrećemo pozitivne promene.

Podrška mladima

Čvrsto verujući da se budućnost temelji na mladim ljudima, kompanija Bambi nastoji da podrži nove generacije u profesionalnom sazrevanju i pomogne im da, uprkos složenoj situaciji na tržištu rada, hrabro nastupe i smelo zakorače u svet biznisa. 

Kao društveno odgovorna kompanija posvećena razvoju zajednice u kojoj posluje, Bambi je krajem 2020. godine po prvi put pokrenuo program prakse pod nazivom “Bambi for YOUng” namenjen svežim diplomcima i apsolventima. U okviru ovog šestomesečnog programa praktikanti dobijaju konkretna znanja u različitim oblastima i sektorima i imaju mogućnost da rade na konkretnim projektima i zadacima, uz saradnju i kontinuiranu podršku mentora u cilju dodatnog usmeravanja i usavršavanja. O uspehu programa prakse govori podatak da je u okviru prve generacije, šest od sedam praktikanata nastavilo da gradi svoju karijeru u okviru kompanije, kao stalni članovi tima, kao i činjenica da je Bambi dobitnik nagrade za Najbolji program praksi od strane prvog employer branding festivala Empple u Srbiji.

Bambi i ove godine nastavlja da ulaže u profesionalni napredak mladih ljudi, a svoju šansu da karijeru započnu u vodećoj  konditorskoj kompaniji, dobiće nova generacija “Bambi for YOUng” praktikanata.

Koliko ulaže u osnaživanje mladih da postanu svesni svojih snaga i kvaliteta, uče od najboljih i započnu svoj profesionalni razvoj na pravi način, Bambi dokazuje i razvijanjem mreže saradnje sa brojnim organizacijama, poput Studentske organizacije FON-a, Centra za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu, AIESEC, Youth Fair-a, i mnogih drugih. Kroz kontinuiranu saradnju u vidu predavanja, radionica, panel diskusija, kao i kroz mentorsku podršku, kompanija poručuje mladima da u svom profesionalnom razvoju mogu da računaju na Bambi kao iskrenog i otvorenog partnera.

U želji da ohrabri i srednjoškolce da nakon završetka osnovnog obrazovanja, steknu nova znanja, veštine i veći nivo samopouzdanja pri budućem zaposlenju, kompanija se priključila sistemu dualnog obrazovanja za školsku 2021/2022. godinu u saradnji sa Poljoprivrednom školom sa domom učenika „Sonja Marinković“ iz Požarevca. Uz formalno obrazovanje, mladi kroz sistem dualnog obrazovanja usvajaju praktična i primenljiva znanja u realnom okruženju i uz pristup savremenim procesima proizvodnje. 

Podrška mladima je strateško opredeljenje kompanije i u narednom periodu. Baš kao što i jedan od slogana kompanije poručuje – “Prijatelj u detinjstvu – podrška u karijeri!”, voljeni Bambi opravdaće epitet prijatelja i podržati mlade u njihovim prvim profesionalnim pobedama, uvek i na svakom mestu. 

Radno okruženje

Zadovoljstvo zaposlenih je ogledalo svake uspešne kompanije i najveći podsticaj njenog rasta i progresa. Samo u zdravom i afirmativnom radnom okruženju zasnovanom na poverenju i međusobnom uvažavanju, zaposleni postaju najbolji ambasadori brenda i kreatori sjajne reputacije kompanije. 

Upravo na ovaj način, kompanija Bambi gradi vezu i sa svojim zaposlenima, trudeći se da uvek pruži više od očekivanog kroz razne benefite, kao što su besplatni sistematski pregledi, nagrađivanje za ostvarene rezultate, obeležavanje bitnih datuma zaposlenih i njihove porodice, pomoć u izazovnim trenucima, ali i kroz benefite koji će olakšati obavljanje poslovnih zadataka. 

Već pet godina, lider na tržištu konditorskih proizvoda organizuje preventivne zdravstvene preglede za svoje zaposlene, ali i aktivno radi na podizanju svesti o značaju prevencije, organizuje akcije dobrovoljnog davanja krvi i brojne inicijative kojima nastoji da svakodnevne životne navike zaposlenih učini boljim i zdravijim.    

Briga o zajednici i kroz brigu o prirodnoj sredini

Biti društveno odgovoran prema zajednici, znači istovremeno biti savestan i kada je reč o zaštiti životne sredine. Značajan segment društveno odgovornog delovanja kompanije Bambi su i  volonterske aktivnosti čime kompanija nastoji da pruži podršku lokalnoj zajednici. Tokom jula, zaposleni kompanije organizovali su akciju čišćenja u Požarevcu i okolini kojoj su se priključili i brojni volonteri. Zahvaljujući entuzijazmu svih učesnika zelene površine grada zablistale su na način na koji zaslužuju, a kompanija je zajedno sa svim volonterima ovom akcijom čišćenja doprinela ostvaranje ekoloških ciljeva.

Kompanija Bambi nastoji da pruži i svoj doprinos ambicioznim ciljevima u oblasti održivosti kao deo Coca-Cola Hellenic grupe. Intenzivno radi na tome da odgovorno upravlja resursima i snizi potrošnju resursa po jedinici proizvoda, teži energetskoj efikasnosti u proizvodnji, pri čemu od 1. jula 2020. godine, sva električna energija koju koristi u fabrici u Požarevcu, 100% potiče iz obnovljivih izvora energije. Zahvaljujući tome, Bambi je samo tokom 2020. smanjio emisiju gasova sa efektom staklene bašte za više od tri hiljade tone CO2e. 

Takođe, kompanija je u saradnji sa partnerima posvećena i sprovođenju principa cirkularne ekonomije u praksi. U 2020. godini ostvarena je ušteda emisije CO2 za 1,2 hiljade tona kroz učešće u ostvarenju nacionalnih ciljeva za reciklažu i ponovno iskorišćenje ambalažnog otpada. Takođe 97% otpada koji se generiše na lokaciji fabrike, zbrinjava se kroz različite vidove tretmana, što je uticalo na smanjenje količine komunalnog otpada u 2020. godini za čak 85% u odnosu na 2013. godinu. Skoro dva miliona evra je izdvojeno za izgradnju centra za istraživanje i razvoj u kom će dodatni fokus biti da doprinesemo zaštiti životne sredine u kojoj poslujemo.

Kao sinonim za radost i lepo detinjstvo, najveći konditor u zemlji želi da generacijama koje dolaze ostavi čistiji i humaniji svet.  Zasnivajući uspeh na besprekornom kvalitetu proizvoda, poverenju i ljubavi potrošača, ali i zadovoljstvu zaposlenih, društveno odgovorno poslovanje je za kompaniju Bambi aksiom i apsolutno strateško opredeljenje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.