2021

16.03.2021. 11:10

Lidl Srbija

Autor: Nova Ekonomija

Novi život za staru plastiku

Po prvi put u našoj zemlji, Lidl svojim potrošačima nudi proizvode koji su napravljeni od najmanje 95% reciklirane plastike. Visokokvalitetni, ekološki prihvatljiviji proizvodi koji upotpunjuju paletu predmeta za domaćinstvo, r...

Lidl Srbija

2021

16.03.2021. 11:10

Po prvi put u našoj zemlji, Lidl svojim potrošačima nudi proizvode koji su napravljeni od najmanje 95% reciklirane plastike. Visokokvalitetni, ekološki prihvatljiviji proizvodi koji upotpunjuju paletu predmeta za domaćinstvo, rezultat su saradnje sa kompanijom PreZero (Schwarz Gruppe) na strategiji REset Plastic čiji je fokus na smanjenju upotrebe plastike.

Tako će se od 18. marta u svim Lidl prodavnicama širom Srbije naći vešalice, kutije za odlaganje, sklopive korpe, kofe, kante za otpatke i korpe za veš u različitim bojama. Za proizvodnju ovih održivih alternativa, koristi se mnogo manje resursa nego za proizvodnju uobičajenih proizvoda napravljenih od nove plastike, a dodatno, doprinosi se rešavanju problema plastičnog otpada i niske stope reciklaže. Na ovaj način Lidl se, kao društveno odgovorna kompanija, zajedno sa svojim potrošačima približava ostvarenju vizije zatvorenog kruga kretanja plastike u prirodi.

Lidl proizvodi od reciklirane plastike

Velika potrošnja resursa, niska stopa reciklaže, kao i zagađenje životne sredine plastičnim otpadom čine plastiku manje poželjnom sirovinom koja uveliko opterećuje životnu sredinu. Stoga je Lidl sebi postavio za cilj da poveća udeo upotrebe reciklirane plastike i time efikasnije iskorišćava resurse. Mogućnost kupovine recikliranih proizvoda u Lidl prodavnicama glavni je pokazatelj uspešne, međusektorske saradnje u okviru zajedničke strategije REset Plastic, čiji se celokupan postupak odvija u Evropi. Naime, kompanija PreZero, odgovorna za upravljanje reciklažom, sakuplja plastični otpad iz privatnih domaćinstava, čisti ga i prerađuje u plastični granulat. Ovaj takozvani regranulat se zatim koristi za stvaranje novih, visokokvalitetnih i istovremeno ekološki prihvatljivijih Lidlovih proizvoda.

O REset Plastic strategiji

Lidl Srbija prati strategiju ”REset Plastic“ za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Na taj način smanjujemo upotrebu plastike i zatvaramo krug. Saznajte više: www.reset-plastic.com 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.