2021

18.05.2021. 14:36

United Grupa

Autor: Nova Ekonomija

United Grupa se pridružuje inicijativi za smanjenje emisije ugljen-dioksida

United Grupa

2021

18.05.2021. 14:36

United Grupa, vodeći telekomunikacioni i medijski operator u Jugoistočnoj Evropi, saopštila je danas da se pridružila inicijativi Naučno zasnovani ciljevi (SBTi) koja treba da podstakne kompanije da preduzmu mere u vezi sa klimatskim promenama i smanje emisiju ugljen-dioksida.

United Grupa sa sedištem u Holandiji, u okviru koje u Srbiji posluju SBB kompanija i njeni servisi EON i Total TV, a medijski sadržaj emituju televizije i portali Sport Klub, Nova S i N, postala je deo zajednice hiljade drugih vodećih svetskih kompanija koje su se obavezale da će definisati ciljeve i promovisati najbolje prakse u borbi protiv klimatskih promena.

“ Pridruživanje inicijativi naučno-zasnovanih ciljeva pokazuje kontinuiranu posvećenost United Grupe da posluje kao društveno-odgovorna kompanija. Ovo je logičan korak na našem putu da imamo aktivniju ulogu u stvaranju održivog razvoja.“, rekla je izvršna direktorka United Grupe Victoriya Boklag.

„ Pridruživanje inicijativi prilika je da pružimo primer i nadogradimo ono što najbolje radimo – inovacije, saradnja i promocija efikasnosti. Na ovaj način ćemo moći da podstaknemo promene na tržištima na kojima Grupa posluje. “, dodala je Boklag.

United Grupa u naredna 24 meseca treba da razvije ciljeve i pošalje ih na ocenu i odobrenje.

„Naučno zasnovani ciljevi” (SBTi) je globalna inicijativa koja pruža podršku kompanijama u definisanju ciljeva smanjenja štetnih gasova na osnovu najnovijih naučnih otkrića i ciljeva definisanim Sporazumom o klimatskim promenama UN potpisanim u Parizu. Naučno zasnovani ciljevi treba da ukažu kompanijama kako i koliko brzo treba da smanje emisiju gasova kako bi sprečili efekte staklene bašte i klimatskih promena.

Inicijativa je globalna saradnja između Projekta za objavljivanje količine emisija ugljenika (CDP), Svetskog instituta za resurse (WRI), Svetskog fonda za prirodu (WWF) i Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija (UN Global Contract).

SBB već sprovodi društveno-odgovorne mere za zaštitu životne sredine 

United Grupa, kao društveno odgovorna kompanija, kroz SBB fondaciju u Srbiji već šest godina sprovodi projekte koji se bave očuvanjem životne sredine i poziva sve SBB korisnike da plaćaju svoje račune online i prijave se na E-račun. 

Sa željom da Srbija bude čistije mesto za život, SBB kompanija je 2015. godine pokrenula čiščenje gradova u Srbiji. Naredne godine pokrenuta je inicijativa “Ne prljaj. Nemaš izgovor!” i projekat koja ima za cilj promenu svesti građana, smanjenje đubreta i zagađenja. Tokom dvogodišnje kampanje, SBB fondacija uticala je na smanjenje upotrebe plastičnih kesa, a ekološka predstava “Ko to tamo prlja” odigrana je u obdaništima širom zemlje za više od 30.000 dece. Donirano je 23 igrališta za decu, podeljeno je oko 40.000 eko cegera, organizovani su konkursi “Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOV” i “rEKOnstrukcija”, sa idejom da vrednosti koje deli United Grupa budu prenesene i na decu, da nauče da čuvaju životnu sredinu, a odrasle da promene svoje životne navike na bolje. Poslednja u nizu akcija SBB fondacije je sadnja 150 sadnica na Savskom keju u Beogradu.

Ne prljaj. Nemaš izgovor!” 
rEKOnstrukcija“ 

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.