U okviru regionalnog projekta „Podrška porodici“, MK Group i AIK banka realizovale su donaciju vrednu 100.000 evra upućenu Bolnici za ginekologiju i akušerstvo KBC „Dr Dragiša Mišović“.
Donacija je iskorišćena za nabavku najsavremenijeg laparoskopskog stuba, koji će se koristiti u različitim ginekološkim zahvatima. Posebnu primenu imaće u lečenju steriliteta, kako bi žene koje iz cele Srbije dolaze u KBC „Dr Dragiša Mišović“ mogle da se ostvare u ulozi majke.
„Ovo nije prvi put da smo primili veliku donaciju od kompanije MK Group i AIK Banke. Pre samo dve godine dobili smo prekopotrebnu medicinsku opremu u vrednosti od 20.000 evra, a sada u ovoj velikoj, za nas najznačajnijoj donaciji od 100.000 evra, obezbedili su nam laparoskopski stub, koji će nam omogućiti da uz bolju tehniku operišemo preko 1.000 žena godišnje u našoj zdravstvenoj ustanovi“, izjavila je dr Slađana Mihajlović, upravnica Bolnice za ginekologiju i akušerstvo KBC „Dr Dragiša Mišović“.
Donacija MK Group i AIK banke KBC Dragiša MišovićFoto: MK Group
„Danas smo svedoci jedne izuzetnosti gde su AIK Banka i MK Group prepoznale KBC „Dr Dragiša Mišović“ i njihovu ginekološku bolnicu kao jednu izuzetnu bolnicu i, samim tim, donacijom ovakvog laparoskopskog stuba pomoći će pacijentkinjama. Ministarstvo zdravlja će i dalje snažno pomagati i podržavati sve ustanove koje pokazuju društvenu odgovornost i potpomažu lečenje pacijenata u celoj Republici Srbiji“, istakao je Predrag Sazdanović, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja.
Direktorka korporativnih poslova MK Group, Aleksandra Stojanović, rekla je: „Kroz regionalni program “Podrška porodici” izdvojili smo ukupno preko 700.000 evra za porodilišta u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. U sedam porodilišta koje smo podržali svake godine se rodi oko 16 hiljada beba. Ovakvim aktivnostima naša kompanija ne samo da doprinosi unapređenju uslova u našim porodilištima, već pruža jedan ozbiljan podsticaj porodičnoj politici“.
„Porodica je u fokusu našeg sistema od samog osnivanja, dok je podrška deci i mladima važan deo našeg strateškog opredeljenja, jer su upravo oni naša budućnost. Kroz prizmu porodice aktivno podržavamo i zdravstveni sistem. Projektom „Podrška porodici“ spajamo oba ova segmenta, uz želju da omogućimo da se bebe u celom našem regionu rađaju u što boljim uslovima. Veoma je bitno da porodilišta raspolažu najsavremenijom opremom, i da trudnice i porodilje dobiju najkvalitetniju zdravstvenu negu“, saopštila je Jelena Galić, predsednica Izvršnog odobra AIK Banke.
Program „Podrška porodici“ je prošle godine proširen donacijama porodilištima, a inače je tradicionalni program za zaposlene koji zajednički realizuju MK Group i AIK Banka. Za pet godina koliko traje, nagrađeno je preko 700 porodica i 1150 beba zaposlenih. Ideja donatora bila je da u projekat uključe ceo region, kao i da podršku više ne dobijaju samo porodice zaposlenih, već i budući roditelji u zemljama u kojima MK Group i AIK Banka posluju.
MK Group i AIK Banka donirale su preko pet miliona evra u proteklih pet godina za brojne društveno odgovorne aktivnosti, koje su primarno usmerene na decu i mlade, obrazovanje, zdravstvo i pomoć najosetljivijim grupama stanovništva.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Drogerijski lanac dm drogerie markt, jedan od lidera društveno odgovornog poslovanja u Srbiji, godinu svog jubileja završava u znaku brojnih humanitarnih aktivnosti, novčanih i robnih donacija. Naime, kompan...
Uprkos činjenici da živimo u svetu društvenih mreža, tehnologija koje nam omogućavaju brz i neograničen kontakt i pružaju osećaj da smo povezani više nego ikada, u isto vreme socijalna izolovanost i osećaj ...
Kompanija NIS, Fondacija SOS Dečija sela Srbija i njihov Centar „Jaki mladi“ organizovali su edukativne radionice namenjene osnaživanju mladih koje podržava ova organizacija, kao i mladih koji dolaze iz oset...
Kada je Business Info Group objavila Lidere društvene odgovornosti 2010. godine, prvu ediciju tog tipa u Srbiji, istraživanje javnog mnjenja koje je rađeno tada pokazalo je da u javnosti postoji percepcija d...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok