2019 Erste bank

ERSTE BANKA

#ERSTEZNALI – ZA DOBRE FINANSIJSKE ODLUKE Korisna finansijska znanja, bolje razumevanje upravljanja ličnim finansijama i lakše donošenje dobrih finansijskih odluka od ove godine imaju novu adresu i polazište – ErsteZnali.rs. Erste Banka od marta sprovodi sveobuhvatan program finansijske edukacije „ErsteZnali“, a onlajn platforma je samo početak. Na šta sve jednu finansijsku instituciju podstiče društvena odgovornost? Kad je reč o Erste Banci, ona uvek inspiriše na razmišljanje o potrebama zajednice u kojoj posluje i o tome kako i na koje od njih Banka može da u skladu sa svojom strategijom odgovori na inovativan način, i time doprinese dobrobiti društva. Kao finansijska institucija, Erste Banka povećanje finansijske pismenosti u društvu i finansijsku edukaciju smatra svojom primarnom odgovornošću. Zbog toga već niz godina kroz različite programe finansijske teme približava ne samo svojim klijentima, već i čitavoj zajednici. Na osnovu tog iskustva, prepoznata je i potreba da Banka pokrene sveobuhvatan i besplatan program finansijske edukacije, koji će uključiti mnoge važne teme i aktivnosti i stvoriti interesovanje u javnosti za korisna i „životna“ finansijska znanja, tako što će ih učiniti dostupnim, na zanimljiv i primenljiv način. Glavni cilj – da građanke i građani naše zemlje donose bolje finansijske odluke. Recept za „ErsteZnali“ je pažljivo osmišljavan, i to tako da sadrži dovoljnu količinu korisnih informacija i preporuka, a da ne sadrži ni „prstohvat“ promocije proizvoda ili usluga Banke. #ERSTEZNALI ZAŠTO JE UOPŠTE FINANSIJSKA PISMENOST VAŽNA? Čime god da se bavimo i gde god da živimo, način na koji se svakodnevno ophodimo prema ličnim finansijama značajno utiče na naš život. Donošenje dobrih i odgovornih finansijskih odluka, koje su zasnovane na odgovarajućim znanjima, zaista može da promeni budućnost svakog od nas. Dobro upravljanje finansijama je značajno i za svaki poslovni poduhvat i njegovu održivost. Počev od svakog od nas pojedinačno, finansijska pismenost doprinosi prosperitetu čitavog društva, ekonomskom rastu i manjem riziku od siromaštva, društvenoj inkluziji i stabilnosti. ERSTE BANKA Međutim, ako se izuzmu ekonomisti, većina ljudi nije imala prilike da o finansijama uči u toku redovnog obrazovanja. To je pokazalo i istraživanje koje je Banka sprovela među klijentima – čak 90 odsto njih nikada nije imalo obuku iz oblasti upravljanja ličnim finansijama, 60 procenata se za savete obraća bližnjima, a tek šest odsto banci. FINANSIJSKA ZNANJA: KORISNA, PRIMENLJIVA I – ZABAVNA Zbog svega navedenog, Erste Banka je htela da pita građane „ErsteZnali?“, podstakne ih da se zainteresuju za važne finansijske teme i podeli znanja i iskustva. Prva u nizu aktivnosti u okviru programa je onlajn platforma za finansijsku edukaciju, koja je od sredine marta 2019. dostupna na ErsteZnali.rs. Na njoj se mogu naći edukativni i zabavni tekstovi o finansijskim pojmovima i instrumentima, testovi znanja i brojne zanimljivosti i informacije koje su korisne za svakodnevno upravljanje finansijama. Šta jeste, a šta u stvari nije štednja? Kako odrediti njen cilj i iznos i na najbolji način voditi evidenciju ličnih prihoda i rashoda? Koje sve vrste zaduživanja i platnih kartica postoje? Kako efikasno registrovati svoju firmu? Prvih pet oblasti koje su detaljno predstavljene su upravljanje ličnim finansijama i štednja, zaduživanje, kartice i kupovina nekretnina, a ErsteZnali.rs nudi i korisne informacije u okviru preduzetničkog kursa. Stalno se dopunjuje i inovira, uz postepeno uključivanje tema i partnera. Da je potreba dobro prepoznata, a recept odgovarajući, pokazali su i rezultati – platforma je brzo privukla pažnju javnosti i trenutno ima oko 140.000 jedinstvenih poseta. Posetioci su testirali svoje finansijsko znanje više od 11.000 puta. Platforma je samo prvi korak programa – nedavno je započet i ciklus radionica pod nazivom „Sedam koraka dobrih finansija“, u okviru kojih eksperti Banke volonterski sa građanima dele savete i preporuke o vođenju ličnog budžeta i upravljanju finansijama. Radionice će biti organizovane širom Srbije. Program je namenjen i najmlađima – ove godine objavljena je knjiga „Čuvari zmajevog blaga“, koja uči decu kako da brinu o novcu i otkriva im znanja koja su osnova buduće finansijske pismenosti. Autorka knjige je Dragica Mujković, direktorka Direkcije komunikacija Erste Banke, a izdao ju je Kreativni centar, uz podršku Banke. Ukoliko i vi želite da poboljšate svoja finansijska znanja, kao i da na vreme saznate sve o narednim aktivnostima u okviru „ErsteZnali“, pratite sadržaje na ErsteZnali.rs i društvenim mrežama Erste Banke. #ERSTEZNALI U BROJKAMA, 2019. GODINE: • Jedna osoba zaposlena, za koordinaciju programa finansijske edukacije • 25 eksperata iz različitih sektora Banke uključeno u pripremu sadržaja platforme • Šest edukativnih kurseva na platformi • 140.000 jedinstvenih poseta platformi • Više od 11.000 urađenih testova znanja • 20 eksperata iz različitih sektora Banke uključeno u pripremu radionica

2019

ELEKTROPRIVREDA SRBIJE

Energija za sigurnu budućnost Elektroprivreda Srbije je ključna kompanija za stabilnost energetskog sistema Srbije. Zahvaljujući investicionom ciklusu EPS-a omogućeni su modernizacija kapaciteta za proizvodnju i napredak u svim segmentima poslovanja kompanije. Opštem boljitku zajednice EPS doprinosi i svojom društvenom odgovornošću, čime stvara osnovu za bolju i sigurnu budućnost ne samo energetskog sektora države već i svih njenih građana Uvećanje dobrobiti zajednice, odgovoran odnos prema društvu, podrška projektima koji doprinose poboljšanju zdravlja, razvoju nauke, obrazovanja, kulture i sporta – odrednice su društveno odgovornog poslovanja EPS-a. Najveća energetska kompanija u Srbiji je jedan od ključnih faktora korporativne društvene odgovornosti u Srbiji.  Podrškom čitavom nizu projekata i aktivnosti, nekim već više godina, EPS pokazuje da je jedan od stubova dobrobiti i prosperiteta u Srbiji. Boljitak društva usko je povezan sa Elektroprivredom Srbije – ne samo kroz sigurno snabdevanje električnom energijom, već i kroz pomoć koju EPS nesebično pruža celoj zajednici.  Biti human  Spremnost da podrži ugrožene grupe društva EPS je pokazao kroz podršku čitavom nizu humanitarnih projekata. Tako je EPS pružio pomoć Centru za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju u Šekspirovoj ulici u Beogradu. U toj ustanovi socijalnog karaktera dnevno se zbrinjava oko 150 korisnika različitog stepena ometenosti. Za njih su u boravku omogućene aktivnosti kroz radionice za umetnost, fizičku aktivnost i rad u kompjuterskoj radionici. Humanitarni projekat „SOS Dečije selo Kraljevo“ već godinama ima prijatelja u Elektroprivredi Srbije. U Dečijem selu nalazi se centar za smeštaj dece bez roditeljskog staranja sa mrežom hraniteljskih porodica. Fondacija pomaže mladima da završe školovanje, izgrade samopouzdanje i veštine potrebne za samostalni život.  Elektroprivreda Srbije je i ove godine podržala Savetovalište protiv nasilja u porodici. To je humanitarna organizacija koja pomaže ženama i deci – žrtvama porodičnog nasilja. Savetovalište ima tri Sigurne kuće u Beogradu koje primaju žrtve nasilja iz cele Srbije.  Već godinama EPS podržava Dečji romski humanitarni centar „Vlaški Romi“, koji pomaže romskoj deci da steknu osnovno obrazovanje i da se asimiluju. Na taj način rešava se socio-ekonomski problem romske zajednice. Jedna od aktivnosti centra je projekat „Obrazovanje romske dece i zapošljavanje Roma“, koncipiran tako da se tokom radne nedelje mladi Romi okupljaju u centru za edukaciju, gde su im na raspolaganju računari koje koriste za pronalaženje posla. Tokom vikenda, organizuje se nastava iz srpskog, matematike i engleskog jezika. EPS nastavlja sa podrškom Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka NURDOR, čiji je cilj da se emotivno, praktično i materijalno pomogne porodicama koje se bore za izlečenje svoje dece od opake bolesti. EPS je podržao projekat „Igre bez granica za decu sa posebnim potrebama“, koji se sprovodi već 15 godina. Obuhvaćena su deca sa smetnjama u razvoju, i ona koja su smeštena u domove za decu bez roditeljskog staranja. Cilj manifestacije je da se ovoj deci omogući da učestvuju u raznim sportskim takmičenjima prilagođenim njihovim mogućnostima, uzrastu i stepenu ometenosti, da se podstakne takmičarski duh i da se na kvalitetan način provede vreme sa vršnjacima. Za zdravlje svih nas  Ginekološko-akušerska klinika „Narodni front“ već šest decenija predstavlja ustanovu od posebnog društvenog interesa sa najdelikatnijim zadatkom zaštite majke i deteta. Iz tog razloga proizlazi potreba da klinika konstantno unapređuje uslove za zbrinjavanje i negu pacijenata. Elektroprivreda Srbije je obezbedila donaciju za nabavku nedostajuće opreme neophodne za poboljšanje kvaliteta zdravstvene usluge koja se pruža pacijentima. Elektroprivreda Srbije podržala je bolnice i druge zdravstvene ustanove u njihovom nastojanju da se obezbede što bolji uslovi za lečenje pacijenata i rad zdravstvenih poslenika. EPS je pomogao i u održavanju važnih skupova iz oblasti zdravstvene zaštite, kao i fizičkim licima u lečenju i nabavci lekova.  Vitezovi našeg doba Peti međunarodni viteški turnir „Despot Stefan Lazarević“ – Just Out Manasija 2019, održan je povodom obeležavanja 600 godina postojanja manastira Manasija, a prevashodno sa ciljem promovisanja srpske kulturne baštine. Na festivalu, podržanom i od strane EPS-a, učestvovali su brojni umetnici i viteške trupe iz Evrope i sveta. Posetioci su mogli da vide demonstraciju viteškog umeća, srednjovekovnih zanata, srednjovekovne hrane i pića, kao i bogat kulturno-umetnički program.  Obrazovanjem i naukom do bržeg napretka Elektroprivreda Srbija je finansijski podržala na desetine osnovnih škola širom Srbije. Pomoć je pružena da bi se poboljšali uslovi rada, opremile učionice nastavnim učilima i kompjuterima. Prosperitet svakog društva počiva na obrazovanju, i EPS je zbog toga podržao škole da bi i u malim sredinama, selima i varošicama svaki đak imao dobre uslove za rad i sticanje znanja.  Dostignuća svetskog velikana srpskog porekla Nikole Tesle, predstavljena u jedinstvenoj formi u godišnjaku Teslianum Almanah, još jedan je projekat koji se realizuje uz pomoć EPS-a. Almanah se izdaje u dva izdanja, na srpskom i engleskom jeziku, a distribuira se osnovnim i srednjim školama, kao i posebnim ustanovama za obrazovanje dece i mladih na teritoriji Srbije. Zastupljeni su raznovrsni tekstovi iz oblasti razvoja planete Zemlje, energetike i održivog razvoja, a razna naučna dostignuća predstavljena su na način da mladi što više konstruktivno razmišljaju.  Tradicionalna je i podrška EPS-a Regionalnom centru talenata „Mihajlo Pupin“ u Pančevu, koji radi sa darovitim učenicima, višestrukim prvacima države i osvajačima nagrada sa raznih takmičenja iz oblasti fizike, matematike i programiranja. Centar organizuje kamp u kome borave učenici koji se pripremaju za takmičenja, smotre i konkurse. Stručna nastavna lica sa posebnom pažnjom usmeravaju učenike koji se ističu u intelektualnom kvalitetu i kreativnosti i čija potreba za saznanjem prevazilazi sadržaje koji im se nude u školama. U godini u kojoj je proslavljeno 140 godina od rođenja Milutina Milankovića i 110 godina od njegovog dolaska na Beogradski univerzitet, Elektroprivreda Srbije je podržala udruženje sa imenom čuvenog naučnika. Osnovano je kao naučno-stručno udruženje sa ciljem da afirmiše život i naučni doprinos Milutina Milankovića. Promovisanje naučnog stvaralaštva, pedagoškog, književnog i inženjerskog delovanja velikana srpske i svetske nauke, kao i nizom raznih programskih aktivnosti, udruženje je ispunilo dug srpskog naroda prema velikom čoveku, naučniku i rodoljubu kakav je bio Milutin Milanković. Putevima kulture Elektroprivreda Srbije je prepoznala značaj dokumentarnog filma „Teslin narod“, čiji je jedan od osnovnih ciljeva prikazivanje srpskog naroda kroz priče zaslužnih pojedinaca u pozitivnom svetlu. U filmu su predstavljeni istaknuti Srbi koji su svojim životom i radom u Sjedinjenim Američkim Državama gradili istoriju te zemlje, ali i ostavili značajan trag u nasleđu Srbije. Na čelu sa Nikolom Teslom i Mihajlom Pupinom, u filmu su predstavljeni Volt Bogdanić, trostruki dobitnik Pulicerove nagrade, Gordana Vunjak Novaković, jedina žena članica Njujorške akademije nauka, zatim srpski inženjeri tvorci Apolo programa, kao i znameniti Srbi dobitnici Oskara Američke filmske akademije. Film je već uvršten u arhive vodećih svetskih biblioteka u Vašingtonu, Sankt Peterburgu, Britanskoj biblioteci, Aleksandrijskoj biblioteci u Egiptu, na Harvardu, Kolumbiji, Jejlu, Oksfordu.  Akademsko kulturno-umetničko društvo „Španac“ obeležilo je 65 godina rada, i EPS je pružio podršku čuvenom udruženju koje neguje i propagira srpske i balkanske tradicionalne i umetničke vrednosti. Kroz folklorno-umetničku igru, horsku muziku, pozorišnu umetnost i koncertnu izvornu narodnu muziku, AKUD „Španac“ je širom sveta afirmisao autentičnu kulturu našeg podneblja. „Španac“ je dobitnik Uneskovog priznanje za očuvanje svetske kulturne baštine.  Efikasna energija očima mladih Kao društveno odgovorna kompanija, Elektroprivreda Srbije nastoji da što više promoviše energetsku efikasnost i racionalno korišćenje električne energije. Stoga je EPS podržao udruženje „Ambasadori održivog razvoja i životne sredine“ u realizaciji projekta „Energetska efikasnost u eko-školama“. Cilj je podizanje svesti učenika i studenata, a posredno i građana, o potrebi očuvanja energije i energetskih resursa. Kroz mrežu eko-škola u Srbiji realizovane su radionice na temu energetske efikasnosti, a u okviru programa „Mladi eko-reporteri“ održano je nacionalno takmičenje na temu „Energetska efikasnost očima mladih eko-reportera“. Mladi su pravili radove u formi videa, članka i fotografije i prikazivali energetsku efikasnost svojim očima.  Timski do uspeha Šesti put zaredom, popularna manifestacija „Veslam za svoju školu“ promovisala je sport, zdravi život, druženje i timski rad. Elektroprivreda Srbije podržala je ovu sportsku manifestaciju, inspirisanu maturantima i trenutkom mature, kada oni prestaju da budu deca i ulaze u odraslo doba. Takmičenje se održalo na Adi Ciganliji, a u kvalifikacijama je učestvovalo više od 200 takmičara iz dvadesetak beogradskih gimnazija. Ovogodišnji pobednici su maturanti Sportske gimnazije. 

2019

DIRECT MEDIA United Solutions

Inovativne komunikacije za dobrobit društva DIRECT MEDIA United Solutions je i u 2019. godini nastavila tradiciju društveno odgovornog poslovanja. Kroz kreiranje marketinških i komunikacijskih projekata koji na inovativan način podržavaju ciljne grupe kojima se obraćaju, ostajemo dosledni našoj misiji da u svetu komunikacija, koji se neprestano menja, iznova nalazimo optimalna rešenja i pomeramo granice izuzetnosti, doprinoseći rastu poslovanja naših partnera, a na dobrobit industrije i društva u celini. Nastavljamo da principe odgovornosti integrišemo u svakodnevno poslovanje. Iniciramo i podržavamo važne društvene akcije i osnažujemo naše partnere i zaposlene da zajedno budemo još odgovorniji  Koristeći komunikacijske veštine i znanja zaposlenih za opšte dobro, DIRECT MEDIA United Solutions nastoji da pomogne organizacijama i udruženjima da podignu svest javnosti o važnim društvenim problemima. U pitanju je volonterski angažman naših zaposlenih u mnogobrojnim projektima, gde dobrovoljno ulažu vreme i energiju na pružanje pro bono servisa. Među kampanjama koje smo na taj način podržali, izdvajamo samo neke od onih koje su ostvarile svoje ciljeve, inspirisale na akciju i osvojile prestižne nagrade. To je na prvom mestu „Bitka za bebe“, zatim višegodišnja saradnja sa Udruženjem roditelja dece obolele od raka NURDOR, a poslednja u nizu je kampanja „Čuvaj se“, realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije. Mi osmišljavamo inovativne načine društvene odgovornosti kreiranjem potpuno novih i drugačijih koncepata podrške, koji uključuju medije i kontent kao glavni alat. Prenosimo znanja koje imamo kroz učešće na svim relevantnim strukovnim konferencijama u regionu i posebne radionice na temu marketinga.  Direct Media Academy za NURDOR Iako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet – ali po meri čoveka.  Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je održana ove godine maju u Madlenijanumu i okupila više od 500 najuticajnijih marketinških i medijskih eksperata iz regije. Marketinški događaj sezone ugostio je predavače svetskog renomea i domaće eksperte iz oblasti brendinga i komunikacija, inovacija i implementacije najnovijih tehnologija u medijima, menadžmenta novog doba i filmske industrije. Svake godine prihod od prodaje kotizacija sa Direct Medija Akademije bude upotrebljen u humanitarne svrhe, a to je bila praksa i ove godine.  DIRECT MEDIA United Solutions donirala je, zajedno sa Nacionalnim udruženjem roditelja dece obolele od raka (NURDOR), dijagnostički aparat u vrednosti od preko milion dinara Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije "Dr Vukan Čupić" u Beogradu. Savremeni dijagnostički aparat, koji se nalazi na Odeljenju za patologiju, značajno će unaprediti i ubrzati dijagnostičku proceduru za mališane obolele od raka. Od svog osnivanja do danas, DIRECT MEDIA United Solutions pomogla je na desetine humanitarnih udruženja, ali i pojedinaca, porodica, đaka i studenata, kao i mladih sportista koji su bili na počecima karijera, a danas su osvajači zlatnih odličja.  MarTech Challenge  MarTech Challenge je inicijativa koju je pokrenula DIRECT MEDIA United Solutions u 2019. godini u cilju povezivanja marketinške industrije i inovativnih preduzetnika i osnaživanja startap scene u regionu, a zajedno sa partnerima ICT HUB, Netokracija i Marketing mreža. Kroz mesečna okupljanja startapa iz oblasti marketinga i predstavljanja najboljih primera iz prakse, kako u Srbiji, tako i u svetu, DIRECT MEDIA United Solutions želi pozitivno da utiče na razvoj čitave MarTech zajednice u regiji. U 2019. godini je održano i prvo regionalno takmičenje za sve tehnološke startape osnovane u poslednje dve godine, a koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama (oglašavanje, podaci, veštačka inteligencija, mašinsko učenje, mediji, društvene mreže). Na takmičenje su mogli da se prijave i timovi koji još uvek nisu osnovali startape, a imaju ili razvijaju ideje ili rešenja u oblasti marketinga. Tri prvoplasirana tima takmičenja MarTech Challenge imala su priliku da se na petom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019 predstave članovima žirija i publici, kada je Emitto startap proglašen za najbolji mladi startap u oblasti marketinga. Pobednički tim osvojio je nagradni put na jednu od najatraktivnijih konferencija u oblasti marketinških tehnologija MarTech Conference u Kaliforniji i mentorski program od strane DIRECT MEDIA United Solutions.  Očistimo obale!  Zaposleni DIRECT MEDIA United Solutions u Podgorici priključili su se obeležavanju Međunarodnog dana čišćenja obala koji je bio održan 21. septembra u Crnoj Gori. Zajedno sa predstavnicima više nevladinih organizacija, Delegacije Evropske unije i drugim ljubiteljima prirode pokupili su oko stotinu kilograma sitnog otpada u topolama pored nikšićkog jezera Krupac. U akciji, koju je organizovala NVO Zero Waste Montenegro u saradnji sa NVO „Naša akcija“ i pod pokroviteljstvom Delegacije EU i EU info centra, učestvovali su predstavnici Ozona, Koalicije za održivi razvoj, čuvari Bukovice, Zete. Ovo nije prva ekološka volonterska aktivnost zaposlenih u DIRECT MEDIA United Solutions u Podgorici. U godini obeležavanja petnaest godina uspešnog poslovanja sistema DIRECT MEDIA United Solutions, zaposleni iz Crne Gore dali su svoj doprinos zajednici kroz doniranje i sadnju 100 sadnica na brdu Gorica. Tada su na omiljenom izletištu Podgoričana nikle nove sadnice čempresa, hrasta crnika, hrasta medunac i crnog jasena koje su posadili naši zaposleni, uz pomoć JU „Zelenilo“ i „Udruženja ljubitelja Gorice“, inače aktivnih učesnika brojnih akcija u cilju očuvanja prirode ovog parka. Prva agencija u regionu sa Family Friendly sertifikatom DIRECT MEDIA United Solutions zvanično je postala Family Friendly kompanija i prva agencija u regionu koja je ispunila sve uslove za prestižni sertifikat Family Friendly Enterprise. Uspešno smo dokazali da je poslovna politika sistema snažno fokusirana na usklađivanje poslovnog i privatnog života naših zaposlenih, a zvanična potvrda odgovornog poslovanja prema zaposlenima podrazumeva i aktivno učešće kompanije u naporima da se, paralelno sa procesom rada, pozitivno utiče i na čitavo društvo. Cilj ovih napora i inicijative je da pre svega ozvaničimo sve ono što godinama radimo na planu brige o ljudima i ulaganja u zadovoljstvo zaposlenih. Dobijanje sertifikata je još jedna potvrda odgovornog poslovanja i korporativne kulture DIRECT MEDIA United Solutions u kojoj se od samog osnivanja neguje porodično – prijateljsko okruženje i u fokus stavlja briga o zaposlenima. Iza uspeha kompanije stoje zaposleni – njihovo zadovoljstvo i lojalnost su od suštinskog značaja za uspešan razvoj i dalji rast kompanije. Doslednom poslovnom politikom i praksom prema zaposlenima, DIRECT MEDIA United Solutions je već dokazala zbog čega je jedan od najpoželjnijih poslodavaca, a uspešno završena Family Friendly sertifikacija je potvrda postojeće politike i njena nadogradnja. Sertifikat predstavlja dugoročnu savetodavnu proceduru, u kojoj se kroz postavljanje i uvođenje posebnih ciljeva i mera fokusiranih na ljude, obezbeđuju bolji uslovi za rad i mogućnost lakšeg i kvalitetnijeg usklađivanja posla i privatnog života zaposlenih. Pro bono podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija  Organizacija SOS Dečja sela Srbija je u 2019. godini pokrenula akciju prikupljanja redovnih, mesečnih donacija od građana putem trajnih naloga i/ili direktnih zaduženja tekućeg računa. DIRECT MEDIA United Solutions bila je pro bono komunikacijski partner na ovoj kampanji. Akcija pod nazivom „Koje je boje srce tvoje?“ omogućila je svim pojedincima koji su to želeli, da kontinuirano pomažu deci iz Srbije bez roditeljskog staranja i postaju članovi Kluba zlatno srce. To podrazumeva redovne mesečne donacije uz mogućnost promene iznosa ili prekida članstva, kao i mesečno izveštavanje o aktivnostima SOS Dečijeg sela putem imejla. Povodom Međunarodnog dana SOS Dečijih sela, 25. juna, SOS Dečija sela Srbija organizovala su konferenciju na kojoj su bili predstavljeni rezultati SOS Dečijih sela Srbija, kao i rezultati karijernog Centra „Jaki mladi“, koji je u protekle tri godine pomogao više od 350 mladih koji  su odrasli bez roditeljskog staranja. Pored toga, predstavljen je i projekat YouthCan!, novi program SOS Dečijih sela Srbija, namenjen podršci mladima koji izlaze iz socijalne zaštite. Saradnja sa Fondacijom Novaka Đokovića DIRECT MEDIA United Solutions je već četvrtu godinu zaredom strateški partner Fondacije Novaka Đokovića na projektu „Original“, jedinom magazinu namenjenom mladim ljudima u Srbiji. O mladima i njihovoj budućnosti moramo da brinemo na duge staze i verujemo da su kvalitetni sadržaji u medijima važan faktor za ostvarenje tog cilja, razvoja mladih ljudi, njihovih talenata i interesovanja.  To je vrednost koju delimo sa Fondacijom Novaka Đokovića. Magazin „Original“ pokrenut je sa željom da mlade zainteresuje za teme iz oblasti kulture, obrazovanja, umetnosti, sporta i nauke. Ovaj mesečnik osmišljen je i kao kvalitetan priručnik za uspešno studiranje, ali i za buduće poslovne izazove. On promoviše vrednosti jednog kvalitetnog mladog čoveka koji brine o svojoj budućnosti i budućnosti svoje zemlje, koji je proaktivan – ne čeka da se prilike dogode, već ih sam stvara.  U saradnji sa magazinom „Original“ do sada smo učestvovali u nekoliko projekata među kojima je konferencija „Originalni razgovori - HR simulacija“ na kojoj je više od 100 mladih učesnika dobilo jedinstvenu priliku da razgovara sa HR menadžerima 20 vodećih kompanija u zemlji i regionu i sve to sa ciljem da se učesnicima verno dočara proces apliciranja, selekcije i zapošljavanja. Mi stvaramo promene koje želimo da vidimo, angažmanom u našoj industriji i široj zajednici, a kroz upotrebu resursa kojima raspolažemo.