CSR Club

02.02.2024. 13:12

United Grupa

Autor: Nova ekonomija

SBTi odobrila cilj United Grupe – Nulta neto emisija do 2040.

Foto: United Grupa

CSR Club

02.02.2024. 13:12

United Grupa, vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, saopštila je danas da joj je uspešno odobren cilj – nulta neto emisija do 2040. godine od strane Inicijative naučno zasnovanih ciljeva (SBTi).

U okviru United Grupe u Srbiji posluju SBB kompanija i njeni servisi EON i Total TV, najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, a medijski sadržaj emituju televizije i portali Sport Klub, Nova i N1.

Posvećenost kompanije održivosti životne sredine je u skladu sa pristupom zasnovanim na nauci, naglašavajući hitnost ublažavanja klimatskih promena. SBTi je takođe potvrdio kratkoročne i dugoročne ciljeve United Grupe, što dodatno potvrđuje posvećenost kompanije stalnom poboljšanju svojih napora u pogledu održivosti.

Ciljevi zasnovani na nauci, kako ih prepoznaje (SBTi), pružaju snažan okvir kompanijama da se kreću ka smanjenju emisija gasova sa efektom staklene bašte, obezbeđujući usklađenost sa najnovijim klimatskim saznanjima i ciljevima Pariskog sporazuma. Ovi ciljevi su usmereni na ograničavanje globalnog zagrevanja na 1,5°C iznad preindustrijskih nivoa, sprečavajući posledice klimatskih promena i promovišući otporne, održive poslovne prakse.

Ova potvrda naglašava čvrstinu ekoloških ciljeva United Grupe u vreme kada je zaštite klime od suštinskog značaja. Prepoznajući našu odgovornost da se vodimo ovim primerom, posvećeni smo smanjenju naših emisija, dok istovremeno podstičemo transformacione promene u različitim industrijama. Koristeći moć digitalizacije, posebno uz mogućnosti koje pruža 5G tehnologija, nastojimo da omogućimo i ubrzamo opšte smanjenje u industriji, obezbeđujući zajednički i značajan doprinos globalnim naporima protiv klimatskih promena”, izjavila je Miriam Di Traglia, Izvršna direktorka za usaglašenost, rizik i održivost United Grupe.

U nastavku su navedeni odobreni naučno zasnovani ciljevi United Grupe:

  • Ukupni neto-nulti cilj

United Grupa B.V se obavezuje da će dostići neto nultu emisiju gasova staklene bašte u celom lancu vrednosti do 2040. godine.

  • Ciljevi za kratkoročni period

United Grupa B.V. se obavezuje da će do 2030. godine smanjiti apsolutne emisije gasova sa efektom staklene bašte obima 1 i 2 za 90% u odnosu na baznu 2020. godinu. United Grupa B.V. se takođe obavezuje da će do 2030. godine smanjiti apsolutne emisije gasova sa efektom staklene bašte obima 3, koje pokrivaju kupljene proizvode i usluge, kapitalna dobra, aktivnosti vezane za gorivo i energiju, kao i poslovna putovanja za 40% u odnosu na baznu 2022. godinu.

Više detalja o našim ciljevima možete pronaći na SBTi sajtu (ovde) i pretragom za United Grupa B.V.

United Grupa već beleži obećavajuće rezultate sprovedenih inicijativa za smanjenje emisija, uključujući nadogradnju opreme objekata, implementaciju energetski efikasnih mreža i usluga (npr. FTTH i 5G), elektrifikaciju vozila, postavljanje solarnih panela malih razmera i nabavku zelene energije. Dodatno, United Grupa je investirala i u četiri velika projekta proizvodnje solarne i obnovljive energije vetra u Bugarskoj, koji će koristiti i solarnu i energiju vetra.

Kompanija se obavezala da održava značajan angažman sa dobavljačima i da prioritet daje integraciji novih energetski efikasnih karakteristika u svoje proizvode. Ovaj strateški pristup ne samo da podržava smanjenje emisija u celom lancu vrednosti, već i ističe posvećenost kompanije stalnim inovacijama i saradnji, težeći ka održivoj i otpornoj budućnosti.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.