CSR Club

28.12.2023. 10:52

Hemofarm Fondacija

Autor: Nova ekonomija

Šest UEPS nagrada za kampanju „Najvažniji poziv u životu”

Foto: Hemofarm fondacija

CSR Club

28.12.2023. 10:52

Najvažniji poziv u životu”, kampanja koju je pokrenula Hemofarm fondacija u partnerstvu sa agencijom „Jazavac i Utorak”, čiji je cilj povećanje broja donora organa i transplantacija u Srbiji, dobitnik je UEPS-ovog Grand Prix-a za kampanju 2023, dok je Hemofarm fondacija proglašena za oglašivača godine.

Osim ove dve nagrade, kampanji „Najvažniji poziv u životu” dodeljeno je zlatno priznanje za društveno odgovorni i humanitarni projekat, zlatno priznanje za TV spot i zlatno i bronzano priznanje za OOH kampanju koja podrazumeva bilborde čekajući najvažniji poziv i bilbord lutku.

„Najvažniji poziv u životu” je kampanja u koju se Hemofarm fondacija vratila 2023. zbog više od 2000 osoba koje čekaju na donora organa i samo dve transplantacije koje su obavljene u 2022. godini. Zahvaljujući kampanji i partnerima na projektu – Ministarstvu zdravlja Srbije, RFZO, organizaciji Zajedno za novi život, aktivnoj medijskoj promociji i zagovaranju, broj transplantacija u Srbiji u 2023. godini se povećao na 31.

Za svoj rad u oblasti zdrvlja i dobrobiti ljudi, Hemofarm fondacija je samo u 2023. godini nagrađena sa 17 priznanja, dok je u poslednjih osam godina dobila preko 50 međunarodnih, regionalnih i nacionalnih nagrada.

Na ovogodišnji UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije) konkurs prijavljeno je 277 radova iz cele zemlje, a o nagradama je odlučivao 30-člani žiri iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.