Lifestyle

21.12.2023. 17:22

Social media today

Autor: Nova ekonomija

Facebook i Instagram Reels skupljaju više pregleda od TikTok-a?

Foto: Pixabay

Lifestyle

21.12.2023. 17:22

Reels video snimci koje su brendovi objavljivali na svojim profilima na Instagramu imali su daleko više pregleda od video snimaka objavljenim na „sestrinskim“ profilima na TikToku, a analiza je pokazala da su duži Reels snimci imali više uspeha od kraćih. piše Social Media Today.

Kompanija Emplifi sprovela je analizu učinka video sadržaja na društvenim mrežama, tako što je pregledala na hiljade postova na Fejsbuku, Instagramu i TikToku, a kako da bi stekla bolji uvid u to šta funkcioniše, šta ima odjeka kod gledalaca i šta brendovi trenutno objavljuju.

Istraživanje se odnosilo na video sadržaj koje plasiraju brendovi, pa je moguće da je to uticalo na ovakav rezultat.

Reels koji duže traju su zapravo nadmašili Reels video snimke kratke i srednje dužine.

Kratki Reels snimci (ispod 30 sekundi) imali u proseku 6.145 pregleda, Reels-i srednje dužine (od 30 do 90 sekundi) u proseku su imali do 7.830 pregleda.

Emplifi napominje da uprkos popularnosti koje ima Reels, brendovi i dalje na Instagramu objavljuju mnogo više.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.