Kompanija STIHL, proizvođač motornih testera i aparata za uređenje bašte, pokrenula je akciju „Da skratimo: Vreme je da zelene površine ulepšamo“.
„Proleće stiže, a sa njim i elan da se sredi sve, a posebno zelene površine koje nas okružuju. Vreme je da proglasimo kraj zimskog sna za naša dvorišta. Sve što je zaraslo, možemo zajedno, lako da sredimo. Za početak, krenuli smo od mini ‘dvorišta’ oko našeg bilborda… Skratili smo višak, i naša poruka je postala vidljivija“, navodi se u saopštenju kompanije.
STIHL navodi da, uz pomoć njihovih motornih kosa i trimera, i baštovani-amateri mogu da brzo srede sopstveno dvorište ili put do zgrade.
„Želimo da vas malo trgnemo iz zimskog sna, i inspirišemo da zajedno napravimo baštu iz snova. Nećemo mnogo da vas zamaramo tehničkim detaljima naših uređaja, dovoljno je reći: DA SKRATIMO. STIHL“, poručuju predstvnici kompanije.