Pevačica, glumica i preduzetnica Selena Gomez postala je milijarderka i tako se pridružila drugim slavnim kolegama koje su svojom slavom zaradile veliki novac, poput starije koleginice Rijane. Njeno bogatstvo se trenutno procenjuje na 1,3 milijarde dolara.
Gomez, koja ima 32 godine, postala je poznata kao zvezda Dizni kanala, glumila je u popularnim serijama kao što su Čarobnjaci sa Veverli plejsa i filmovima. Izgradila je muzičku karijeru sa hit pesmama tokom 2010-ih, što je dovelo do njenog prvog broja jedan na američkim top-listama, pesme „Lose You to Love Me“ iz 2020. godine.
Ipak, njeni muzički i glumački napori čine samo mali deo njenog bogatstva, piše magazin Tajm, jer izveštaj Blumberga pokazuje da su muzičke turneje doprinele njenom bogatstvu sa manje od pet odsto, dok je od prodaje albuma i diskova zaradila manje od dva odsto.
Njena dugogodišnja karijera u industriji zabave dodatno je ojačana njenom nominacijom za Zlatni globus za ulogu u komično-dramatičnoj seriji Only Murders in the Building, gde glumi pored legendarnih komičara Stiva Martina i Martina Šorta.
Gomez je i izvršni producent ove serije, a, kako su mediji pisali, navodno je zaradila „najmanje“ šest miliona dolara po sezoni za ulogu u hit seriji Hulua, koja je nedavno obnovljena za petu sezonu.
Pored uspeha u muzičkoj, televizijskoj i filmskoj industriji, ona je i uspešna poslovna žena kao osnivač kozmetičkog brenda Rare Beauty.
Većina bogatstva Gomez, nekih 81 odsto, rezultat je njene kompanije Rare Beauty.
Prodaja njenog najpopularnijeg proizvoda, tečnog rumenila od 23 dolara, dostigla je 70 miliona dolara samo u 2023. godini.
Kompaniju je osnovala u septembru 2020. i ušla je na tržište već prepuno kozmetičkih brendova poznatih ličnosti, poput Rijaninog Fenty Beauty. Ipak, njen uspeh je bio zapažen i značajan.
U intervjuu za magazin Time, na naslovnoj strani iz maja 2024, Gomez je govorila o tome kako je ljudi često zaustavljaju da bi joj rekli kako im je Rare Beauty pomogao.
„To je ono na šta sam najviše ponosna. Kada imam nešto sa čim ljudi mogu da se poistovete, srećna sam i kada mi kažu da im je to pomoglo kroz težak period“, rekla je Gomez za Time.
Gomez, piše ovaj list, donira jedan odsto od prodaje svojih kozmetičkih proizvoda filantropskom ogranku kompanije – Rare Impact fondu, koji ima za cilj da prikupi 100 miliona dolara.
Do sada je, kako pokazuje podaci sa sajta ovog fonda, prikupljeno više od 16 miliona dolara, a Rare Impact fond je dodelio grantove za 26 organizacija na pet kontinenata koje rade na unapređenju mentalnog zdravlja.
Uspeh njene kompanije ne čudi jer Selena Gomez ne samo što je na sceni više od decenije, nego je i omiljena, a jedna je i od najpraćenijih poznatih ličnosti na društvenim mrežama, samo na Instagramu prati je više od 424 miliona ljudi.