„Inside Out 2“ („U mojoj glavi 2“) je postao najuspešniji animirani film svih vremena, šest nedelja nakon premijere u bioskopima.
Ovaj nastavak filma iz 2015. godine zaradio je do sada 1,46 milijardi dolara na svetskim blagajnama, nadmašivši drugi deo filma „Frozen“, koji je 2019. godine ostvario zaradu od 1,45 milijardi dolara.
Film se još nije prikazao u Japanu, što znači da će njegova ukupna zarada verovatno nastaviti da raste u narednim nedeljama.
„Inside Out 2“ je takođe pretekao prošlogodišnji najuspešniji igrani film „Barbie“, koji je zaradio 1,45 milijardi dolara.
Međutim, „Inside Out 2“ još nije nadmašio Diznijev rimejk filma „The Lion King“ iz 2019. godine, koji je zaradio 1,65 milijardi dolara.
Tehnički gledano, rimejk „kralja lavova“ je računarski generisan, ali je studio to klasifikovao kao igrani umesto kao animiani film.
„U mojoj glavi 2“ je sada 13. najuspešniji film svih vremena po zaradi.
Ima još mnogo da stigne do filmova na vrhu liste – Avatar (2,9 milijardi dolara) i Avengers: Endgame (2,7 milijardi dolara). Oko 601 milion dolara od ukupne zarade Inside Out 2 je ostvareno u SAD, dok je 861 miliona dolara zarađeno u drugim zemljama, uključujući 61 milion dolara u Velikoj Britaniji.
Troškovi produkcije filma „Inside Out 2“ iznosili su oko 200 miliona dolara, bez dodatnih troškova marketinga.
Njegov uspeh predstavlja povratak za Pixar, koji se u poslednjih nekoliko godina suočavao sa izazovima da dostigne prethodne visine.
Ovo je delimično zbog toga što su neki filmovi tokom pandemije direktno objavljivani na streaming servisima, dok su bioskopi bili zatvoreni, piše BBC.
„Inside Out 2“ prati grupu likova koji predstavljaju emocije unutar glave mlade devojke po imenu Rajli.
U najnovijem filmu, radosti, tuzi, gađenju, besu i strahu pridružuju se novi likovi kao što su anksioznost, zavist i sramota, pošto Rajli ulazi u tinejdžerske godine.