Lifestyle

03.06.2024. 14:43

Nova ekonomija

Autor: Nova ekonomija

Instagram uvodi novu „obavezu“: Reklame koje ne možete prekinuti

Foto: Pixabay

Lifestyle

03.06.2024. 14:43

Korisnici društvene mreže Instagram, koja je u vlasništvu kompanije Meta, prijavili su da je društvena mreža počela da testira funkciju pod nazivom „Ad Break“. Ona uvodi reklame koje nije moguće preskočiti, sa trajanjem od tri do pet sekundi.

„Ad Breaks su novi način prikazivanja reklama na Instagramu. Ponekad ćete morati da pogledate reklamu pre nego što nastavite sa pregledom sadržaja“, stoji u opisu ove funkcije koju objašnjava portal Neowin.

Iako se tehnološke firme poput Mete odavno oslanjaju na reklame kao glavni izvor prihoda, reklame koje je nemoguće izbeći za brojne korisnike predstavljaju kontroverznu „uslugu“.

Najnoviji napori Instagrama izazvali su kritike na društvenim mrežama poput Redita i X-a.

„Uskoro (obavezne reklame) stižu na sve platforme. Ovo će biti poslednja kap za mene kada je Instagram u pitanju. Mogao sam da podnesem gomilu reklama rasutih po aplikaciji, ali obavezne reklame?“ primer je jednog od komentara na Redditu.

Čini se da je funkcija Ad Breaks trenutno dostupna malom broju korisnika, a Instagram testira kako ljudi reaguju na novi format reklama.

Još uvek nema zvanične potvrde od strane kompanije kada će (ili da li će) obavezne reklame biti uvedene na Instagramu u većem obimu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Pohlepa mega komoanija je neverovatna, iscedice zadnji kap iz korisnika ako mogu i ici do granice bezobrwzluka(iako su za mene to vec prekoracili).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.