Društvena mreža Instagram će u predstojećim nedeljama zabraniti svojim korisnicima da promovišu elektronske cigarete, druge proizvode od duvana, kao i oružje.
Vlasnik te kompanije, Fejsbuk,
saopštio je da će ujednačiti svoju politiku na svim platformama koje poseduje, tako da će za reklamiranje alkohola ili dodaka ishrani biti neophodna biti podložno posebnim restrikcijama.
Kreatori će od sledeće godine na raspolaganju imati i filtere kojima će moći da biraju kojoj publici se pojedini sadržaji prikazuju.
Pojedinim korisnicma će na raspolaganje biti stavljen i Fejsbukov Brand Collabs Manager, koji će omogućiti da podatke o svom profilu i publici koja ga prati direktno predstavljaju brendovima i tako pronalaze partnere.
Isti alat će omogućiti direktno klapanje dogovora sa kompanijama koje bi svoje proizvode promovisali putem influensera.
Instagram je u poslednje vreme povukao nekoliko poteza kojima želi da postane primamljiviji za oglašivače, tako da je nedavno ograničio pristup svojoj mreži samo starijima od 13 godina.
PROČITAJTE JOŠ: