U restoranu „MOMI Crazy Fish“ posetioci imaju priliku da isprobaju najpopularnije riblje i morske specijalitete, pripremljene s pažnjom i ljubavlju. U cilju da svojim gostima pruži širok dijapazon različitih jela, od skoro je na meniju i jadranski jastog.
Meso jastoga smatra se najvećim morskim delikatesom, a budući da su jastozi najrasprostranjeniji u delovima Jadrana gde je more dublje, slanije i bistrije, predstavljaju pravu retkost u ugostiteljskoj ponudi urbanih gradskih sredina.
Pravo iz plavih dubina prelepog Jadrana, ipak, stižu u beogradski restoran „MOMI Crazy Fish“, gde će ih vešti kuvari sa dugogodišnjim iskustvom pripremiti tako da vas ovo jelo neće ostaviti ravnodušnim. Ova ultimativna morska poslastica se u čitavom svetu svrstava među najomiljenije, a ujedno i najzdravije obroke, ako se uzme u obzir da je meso jastoga bogato belančevinama i ugljenim hidratima.
Idealan je izbor i za one koji se pridržavaju dugog Božićnog posta, a osvedočeni ljubitelji morskih plodova obično upravo u zimskim danima biraju da im se na meniju nađe jadranski jastog.
„Svakodnevno se trudimo da proširimo našu ponudu, kako bi svaki naš gost pronašao omiljeni obrok za sebe. Potražnja za jadranskim jastozima je izuzetno velika, pa smo uložili dodatne napore kako bi se ova poslastica našla na našem meniju. Priprema se prema tradicionalnoj recepturi vrhunskih jadranskih kuvara, zbog čega će zasigurno zadovoljiti čula najzahtevnijih ljubitelja morskih specijaliteta“, poručuju iz restorana „MOMI Crazy Fish“.
Podsetimo, restoran se nalazi na trenutno najatraktivnijoj gradskoj lokaciji, u prizemlju Tržnog centra „Galerija“, a posluje u okviru W Hospitality Group.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Grand kafa pokrenula je edukativni video serijal pod nazivom „Grandov vodič kroz svet kafe“, sa ciljem da ljubiteljima približi kompleksni i zanimljivi svet kafe i predstavi put od zrna do šoljice. Kroz ist...
Rezultati studije koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Norstat pokazali su da higijenske prakse u prehrambenoj industriji i nisu toliko striktne koliko se pretpostavlja, što predstavlja rizik z...
Skočila je inflacija i sa njom i kvadrat stana, troškovi rastu, a korpe nam sve praznije. Kućni budžet je već odavno tanak i sad je vreme da postanemo kreativni sa štednjom.Danas se putem jednostavne pre...
Proleće je vreme kada priroda kreće iz početka, a s njom i mi – obnavljamo svoj prostor, planiramo odmore, razmišljamo o većim kupovinama koje smo odlagali tokom hladnijih meseci. Ovo godišnje doba donosi sa...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok