Ulazak u brak predstavlja jedan od najlepših trenutaka u životu, koji zauvek ostaju u sećanju. Upravo zbog toga sa željom da dodatno uveliča ove posebne momente Jelen pivo časti mladence na jedan interesantan način.
Svi oni koji su do nedavno birali prostor, dekoraciju, dogovarali se oko izbora muzike za svadbu i koji sada na miru uživaju u medenom mesecu i bračnom životu, imaju priliku da dobiju poseban poklon. Ako ste se venčali u periodu od 1.1.2023 do 15.8.2023. možete da se prijavite za personalizovanu gajbicu Jelen piva.
Sve što je potrebno jeste da na sajtu jelenzamladence.rs pratite uputstva za prijavu i priložite venčani list u par jedinstvenih koraka popunite prijavu, i Jelen gajba će vam biti dostavljena na kućnu adresu.
„Posle izuzetno uspešne akcije „Jelen za tate“, želimo da i dalje budemo deo najlepših trenutaka i slavlja naših potrošača, ovoga puta kroz kampanju „Jelen za mladence“. Parovima koji su stali na ludi kamen obezbedili smo personalizovani poklon koji će im ostati kao uspomena na ovaj poseban dan u njihovim životima,“ kažu u Jelen timu.
Podsećanja radi prošle godine Apatinska pivara i Jelen pivo organizovali su akciju „Jelen za tate“ u okviru koje su sve novopečene tate imale su priliku da dobiju svoju personalizovanu gajbu Jelen piva. Odziv je bio zaista veliki a Jelen je uveličao slavlja u 8.200 domaćinstava širom Srbije.
Nastavljamo da slavimo zajedno za naša dobra vremena!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
U urbanim sredinama dvorište predstavlja mnogo više od privatnog prostora ograđenog zidom ili ogradom. Ono je vizuelni deo ulice, funkcionalni deo naselja i često prva tačka kontakta između privatnog i javno...
Uređenje dečije sobe jedan je od onih zadataka koji roditelje istovremeno raduje i stavlja pred brojne dileme. Želja da se detetu obezbedi lep, topao i maštovit prostor često se sudara sa praktičnim pitanjim...
Proslava Nove godine u Beogradu nekada je imala gotovo ritualni karakter. Porodična okupljanja, bogata trpeza, televizijski program koji se gleda zajednički i izlazak u kafanu ili restoran bili su standardni...
Film „Projekat G80 – formula koja (ni)je postojala“, realizovan povodom 80 godina postojanja kompanije Galenika, predstavlja inovativan način obeležavanja jubileja, korišćenjem originalne filmske forme „Mocu...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.