
Početkom godine Instagram je testirao novu opciju – lajkovanje storija. Od sredine februara, ova opcija dostupna je svim korisnicima ove mreže.
Više ne morate da šaljete emotikone u sanduče ukoliko vam se dopada nečija objava na storiju. Dovoljno je da lajkujete, baš kao što to radimo na TikTok-u. A kakva je korist od ove opcije.
Prvo, lajkovi storija utiču na pojavljivanje „kružića“ među prvima. Što više lajkova, to vas algoritam „gura“ da što više pratilaca vidi baš vašu objavu. Korisno, s obzirom na more storija koji svakodnevno izlaze.
Ova opcija korisna je i onima koji se bave digitalnim marketingom jer pomaže da uoče na koji sadržaj pratioci najbolje reaguju.
Opcija lajk na storiju takođe pomaže u povećavanju ingejdžmenta samog storija, a ujedno je i dobar „alat“ kojim se utiče na algoritam.
Kompanija Meta odavno pokušava da otkrije recept za popularnost od TikTok-a koji je već duže vremena broj jedan aplikacija po broju instalacija na svetu. Prvi čovek Mete Mark Zakerberg izjavio je nedavno da je „reels“ budućnost što će biti i njihov fokus u budućnosti. Sve to ukazuje da Instagram postaje kopija kineskog TikTok-a.