Lifestyle

08.02.2024. 11:35

Autor: Katarina Pantelić

Korisnici Galaxy S24 prijavljuju probleme sa bojom ekrana

Samsung potvrdio da radi na rešenju za manje živopisne boje

Foto: Samsung

Lifestyle

08.02.2024. 11:35

Samsung je nedavno kupcima predstavio najnoviju serije pametnih telefona, Galaxy S24, ali korisnici već izveštavaju o problemima na koje su naišli. Vše njih je navelo da profil boja „Vivid“ nije toliko živopisan kao na prethodnim modelima Galaxy S serije, zbog čega neki korisnici razmišljaju o reklamaciji uređaja.

Predstavnik kompanije priznao je postojanje problema i potvrdio da tim programera već radi na rešenju koje će biti dostupno putem softverske nadogradnje „što je pre moguće“.

Problem se odnosi na Dynamic 2X AMOLED ekran u modu „Vivid“, gde boje nisu toliko izražene i zapravo su slične profilu „Natural“, piše GSM Arena.

Ovo nije prvi put da kompanija mora brzo da reaguje na recenzije korisnika nakon lansiranja novog proizvoda.

Samsung Galaxy S24 veštačka inteligencija neće zauvek biti besplatna

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.