Gde je najveći minimalac na svetu?
Veliki broj zemalja širom sveta ima zakonom propisan minimalac, ali gde je najveći minimalac na svetu i kako Srbija stoji na toj listi? Ako čujete frazu najveći minimalac na svetu, prvo što vam padne na ...
Kina se otvara, iskustva preovladavaju, a poslovna putovanja se vraćaju
Novi uvidi Mastercard Ekonomskog Instituta otkrivaju da potrošači koriste prednosti tradicionalnijeg načina putovanja u 2023. godini, dajući prioritet odmorima i otvaranju novih koridora širom sveta.
zveštaj Trendovi turističke industrije za 2023. donosi ključne uvide u globalno stanje putovanja, naglašeno promenljivim ekonomskim izgledima, upornim zahtevima potrošača i ponovnim otvaranjem kontinentalne Kine.
Suočeni sa ekonomskim preprekama, postpandemijsko preferiranje iskustava u odnosu na stvari i dosledna potražnja za putovanjima u slobodno vreme oblikuju 2023. U početku poslovna putovnja koja su zaostajala za putovanjima u slobodno vreme, pronašla su uporište u drugoj polovini 2022. godine, posebno u kulturama koje prioritizuju povratak u kancelariju. Uz neizvesnu ekonomiju koja pruža izvesne turbulencije na više tržišta, očekuje se da će ponovno otvaranje kontinentalne Kine podstaći globalni rast sa koncentrisanim uticajem u azijsko-pacifičkom regionu, prema procenama Mastercard Ekonomskog Instituta.
Turisti su u Španiji potrošili čak 111% više na iskustva u martu 2023, u odnosu na 2022. Potrošnja orijentisana na iskustvo raste tamo gde su prestale blokade zbog pandemije, ali kineski turisti sa tradicionalno prekomernim indeksom luksuzne robe, u poređenju sa drugim turistima, mogu da podstaknu potrošnji robe na različitim tržištima.
“U prvoj punoj godini nesputanog putovanja od početka pandemije, potrošači se ponašaju u skladu sa naraslom željom da istraže nove lokacije, povežu se sa prijateljima i porodicom i akumuliraju iskustva kako bi nadoknadili izgubljeno vreme“, rekao je Briklin Dvajer, glavni ekonomista kompanije Mastercard i šef Ekonomskog Instituta Mastercard.
„Uprkos evoluciji ekonomskog pejzaža, otporni potrošači nastavljaju da daju prioritet putovanjima. A sa pojavom novih koridora i ponovnim otvaranjem Kine, izgledi za 2023. pružaju dobar razlog za optimizam”.
Putnici žele dobro iskustvo od trenutka kada rezervišu avionsku kartu do trenutka kada prvi put zakorače na novo tlo, a kompanije koje to razumeju u boljoj su poziciji da uspostave duže i vrednije odnose sa svojim potrošačima.
Ovaj ključni preokret u očekivanjima već je počeo da menja, ne samo način na koji kompanije rade sa svojim potrošačima, već i način na koji putujemo. Iako će ponašanje potrošača nastaviti da se menja uporedo sa makroekonomskim okruženjem, pružanje više izbora u načinu plaćanja (kao što je korišćenje poena za rezervacije), i prilagođavanje iskustava, preporuka i ponuda, samo su dve strategije koje drže individualnog putnika u centru angažovanja.
Mastercard je posvećen pomaganju globalnom turističkom sektoru da se oporavi i poželi dobrodošlicu putnicima kroz niz usluga, od analize tržišta i uvida u visokofrekventne podatke koji pomažu da se razumeju promene potrošačkih trendova, do marketinških rešenja i strategija angažovanja potrošača, koje podstiču lojalnost brendu i maksimiziraju rezervacije.
Ovde možete pogledati kompletan izveštaj Trendovi turističke industrije 2023. Ostale izveštaje i uvide Mastercard Ekonomskog Instituta možete pronaći ovde.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Veliki broj zemalja širom sveta ima zakonom propisan minimalac, ali gde je najveći minimalac na svetu i kako Srbija stoji na toj listi? Ako čujete frazu najveći minimalac na svetu, prvo što vam padne na ...
Izgledi za zaradu tokom života su nešto na šta većina od nas obraća pažnju pri izboru buduće profesije. Kao i kod nas, u Americi se gleda buduća finansijska korist od diplome. Iako Amerikanci mogu naći odlič...
Visoke cene osnovnih životnih troškova mogu drastično uticati na kvalitet života u nekoj državi - činjenica sa kojom su se Srbi i više nego upoznali u proteklih par godina. Od troškova stanovanja do cena nam...
Cene u Beogradu su u neprestanom porastu, te ne čudi činjenica da građani Srbije u poslednje vreme mnogo više razmatraju život u unutrašnjosti. Najjeftiniji gradovi u Srbiji postaju sve više privlačni mlađoj...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE