
Harlem Globetrotters slave 100 godina
Svetski poznati američki košarkaški šou Harlem Globetrotters slavi izuzetan jubilej – 100 godina postojanja – i upravo je objavio sve stanice na svojoj istorijskoj turneji! U okviru ove veličanstvene proslav...
Kina se otvara, iskustva preovladavaju, a poslovna putovanja se vraćaju

Novi uvidi Mastercard Ekonomskog Instituta otkrivaju da potrošači koriste prednosti tradicionalnijeg načina putovanja u 2023. godini, dajući prioritet odmorima i otvaranju novih koridora širom sveta.
zveštaj Trendovi turističke industrije za 2023. donosi ključne uvide u globalno stanje putovanja, naglašeno promenljivim ekonomskim izgledima, upornim zahtevima potrošača i ponovnim otvaranjem kontinentalne Kine.
Suočeni sa ekonomskim preprekama, postpandemijsko preferiranje iskustava u odnosu na stvari i dosledna potražnja za putovanjima u slobodno vreme oblikuju 2023. U početku poslovna putovnja koja su zaostajala za putovanjima u slobodno vreme, pronašla su uporište u drugoj polovini 2022. godine, posebno u kulturama koje prioritizuju povratak u kancelariju. Uz neizvesnu ekonomiju koja pruža izvesne turbulencije na više tržišta, očekuje se da će ponovno otvaranje kontinentalne Kine podstaći globalni rast sa koncentrisanim uticajem u azijsko-pacifičkom regionu, prema procenama Mastercard Ekonomskog Instituta.

Vizual: Mastercard

Vizual: Mastercard

Vizual: Mastercard
Turisti su u Španiji potrošili čak 111% više na iskustva u martu 2023, u odnosu na 2022. Potrošnja orijentisana na iskustvo raste tamo gde su prestale blokade zbog pandemije, ali kineski turisti sa tradicionalno prekomernim indeksom luksuzne robe, u poređenju sa drugim turistima, mogu da podstaknu potrošnji robe na različitim tržištima.
“U prvoj punoj godini nesputanog putovanja od početka pandemije, potrošači se ponašaju u skladu sa naraslom željom da istraže nove lokacije, povežu se sa prijateljima i porodicom i akumuliraju iskustva kako bi nadoknadili izgubljeno vreme“, rekao je Briklin Dvajer, glavni ekonomista kompanije Mastercard i šef Ekonomskog Instituta Mastercard.
„Uprkos evoluciji ekonomskog pejzaža, otporni potrošači nastavljaju da daju prioritet putovanjima. A sa pojavom novih koridora i ponovnim otvaranjem Kine, izgledi za 2023. pružaju dobar razlog za optimizam”.
Putnici žele dobro iskustvo od trenutka kada rezervišu avionsku kartu do trenutka kada prvi put zakorače na novo tlo, a kompanije koje to razumeju u boljoj su poziciji da uspostave duže i vrednije odnose sa svojim potrošačima.
Ovaj ključni preokret u očekivanjima već je počeo da menja, ne samo način na koji kompanije rade sa svojim potrošačima, već i način na koji putujemo. Iako će ponašanje potrošača nastaviti da se menja uporedo sa makroekonomskim okruženjem, pružanje više izbora u načinu plaćanja (kao što je korišćenje poena za rezervacije), i prilagođavanje iskustava, preporuka i ponuda, samo su dve strategije koje drže individualnog putnika u centru angažovanja.
Mastercard je posvećen pomaganju globalnom turističkom sektoru da se oporavi i poželi dobrodošlicu putnicima kroz niz usluga, od analize tržišta i uvida u visokofrekventne podatke koji pomažu da se razumeju promene potrošačkih trendova, do marketinških rešenja i strategija angažovanja potrošača, koje podstiču lojalnost brendu i maksimiziraju rezervacije.
Ovde možete pogledati kompletan izveštaj Trendovi turističke industrije 2023. Ostale izveštaje i uvide Mastercard Ekonomskog Instituta možete pronaći ovde.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Svetski poznati američki košarkaški šou Harlem Globetrotters slavi izuzetan jubilej – 100 godina postojanja – i upravo je objavio sve stanice na svojoj istorijskoj turneji! U okviru ove veličanstvene proslav...

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE