
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
Moscow Fashion Week održaće se od 28. avgusta do 2. septembra i okupiće čak 220 dizajnera, čime se svrstava među najveće modne događaje na svetu. Pored ruskih brendova, u Moskvu dolaze dizajneri iz desetina zemalja, među kojima su i Španija i Sjedinjene Američke Države. Spoj različitih kultura, brojnih modnih revija, kupaca i urednika prestižnih magazina čini Moscow Fashion Week snažnom platformom za širenje poslovanja, ne samo na ruskom tržištu već i globalno.
Ove godine Moscow Fashion Week ima posebnu čast da otvori kalendar „velike petorke“ svetskih modnih prestonica, prethodeći revijama u Njujorku, Londonu, Milanu i Parizu. Među zvezdama učesnicima je i brazilska dizajnerka Mayari Jubini, vlasnica brenda Artemisi, koja oblači zvezde poput Kejti Peri i Demi Lovato. Njena nova kolekcija inspirisana je radom sovjetskog filmskog reditelja Andreja Tarkovskog. Učestvuju i turski dizajner visoke mode Emre Erdemoglu, poznat po saradnji sa istaknutim glumcima i muzičarima, kineski dizajner Ma Guai i mnogi drugi.
„Kolekcija Into the High inspirisana je konceptom pokreta kao načinom doživljavanja stvarnosti. Kinetizam, posebno njegova umetnička izražavanja iz pedesetih godina, poslužio je kao osnova za istraživanje kako se vizuelni efekti, pokret i iluzija mogu sjediniti u modi. Inspiraciju sam pronašla i u skulpturalnom filmu, naročito u delima Andreja Tarkovskog, gde svaki kadar priziva vreme, sećanje i dubinu osećaja. Ove reference dovele su do stvaranja odevnih komada koji brišu granicu između realnog i nadrealnog, kombinujući napredne tehnike sa rafiniranim ručnim postupcima,“ istakla je Mayari Jubini.
Moscow Fashion Week će predstaviti stotine novih talenata rame uz rame sa afirmisanim kreatorima visoke mode. Tako će, na primer, ruski brend SOL, iza kojeg stoji umetnica Olga Selivanova, preneti svoje prepoznatljive originalne printove na „nosiva umetnička dela“. Posebnu pažnju privlači i Dima Magny, zvezda u usponu na ruskoj modnoj sceni, koji zastupa koncept održive spore mode. Svaki komad iz njegove kolekcije ručno je izrađen na šivaćoj mašini, što rezultira ekskluzivnim i unikatnim modelima.
Paralelno sa ovom manifestacijom, u Moskvi se održava i BRICS+ Fashion Summit, koji okuplja delegacije iz 65 zemalja. Samit dočekuje ključne ljude modne industrije iz celog sveta, među kojima su i predstavnici iz Srbije i Crne Gore: Nenad Radujević, generalni direktor Belgrade Fashion Week-a, Marina Banović, potpredsednica Montenegro Fashion Week-a, Slađana Milojević, generalna direktorka Fashion Apparel Cluster Serbia i drugi ugledni gosti.
„BRICS+ Fashion Summit podstiče umrežavanje koje prevazilazi samu modnu pistu. On povezuje nove i afirmisane brendove sa kupcima, medijima i influenserima iz brojnih zemalja, otvarajući vrata ka novim tržištima i prilikama za saradnju. Događaji poput BRICS+ Fashion Summit-a predstavljaju snažan katalizator jedinstva u različitosti, doprinoseći ne samo poslovnom razvoju, već i međusobnom poštovanju i kulturnom obogaćivanju u globalnoj modnoj zajednici,“ izjavila je Marina Banović, potpredsednica Montenegro Fashion Week-a.
„Za ekonomije u razvoju, uključujući i manje zemlje poput Srbije, od ključne je važnosti da prigrle autentične pristupe novim modnim izazovima. Kreativnost ne poznaje granice, bez obzira na veličinu tržišta. Hajde da se češće sastajemo, razmenjujemo ideje, usavršavamo planove i podižemo naše projekte na viši nivo. Ta saradnja će nas sigurno inspirisati i pokrenuti napred,“ poručio je Nenad Radujević, generalni direktor Belgrade Fashion Week-a.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...

Svega još par dana nas razdvaja do čuvenog Crnog petka koji bi po pravilu trebalo da bude jedan od dana kada pojedinac najjeftinije može da kupi sve moguće potrepštine, a da ne ostane bankrot. Međutim, da li...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE