U prostorijama Delfi knjižare u SKC-u, pred velikim brojem predstavnika medija, održana je promocija zbirke priča „Bolji izbor“ u izdanju Lagune, koju je uredila Mirjana Bobić Mojsilović.
Kako svako od nas može da napravi bolji izbor, da li je to težak put ili prelepa avantura, koliko znači podrška i da li su promene način da rastemo i postajemo bolja verzija nas samih, samo su neka od pitanja kojima se bavi ova knjiga.
„Bolji izbor“ je rezultat saradnje IQOS brenda, Lagune kao jedne od najvećih izdavačkih kuća u zemlji i autorke brojnih bestselera, čuvene novinarke i TV lica, Mirjane Bobić Mojsilović.
Mirjana Bobić Mojsilović je uz pomoć ličnih ispovesti korisnika, prošla kroz sopstveno IQOS putovanje i od ovih priča sačinila knjigu koja treba da služi kao pomoć i podrška svima onima koji i sami žele da načine bolji izbor.
„Mene je rad na ovoj knjizi, zajedno sa početkom mog bezdimnog putovanja, doveo u red. Pokazao mi je da je promena moguća i da je daleko lakše nego što sam na početku mislila. Uz ove dragocene ispovesti i iskustva korisnika, nisam doživela nikakvu veću krizu, rad na ovoj knjizi mi je neviđeno pomogao, zabavio me je i što je najlepše, promenila sam sopstvene navike, sopstveni život pa ako hoćete, i sopstvenu filozofiju“, izjavila je Mirjana Bobić Mojsilović.
Svoja iskustva na promociji je podelila i Tamara Aleksić, pobednica casting call-a i učesnica globalne kampanje “Lice svetske IQOS zajednice”.
Kompanija Philip Morris je dug niz godina posvećena misiji stvaranja sveta bez duvanskog dima i adresiranju uticaja pušenja na zdravlje, nuđenjem alternativa koje su bolji izbor u odnosu na nastavak pušenja. Sledeći tu viziju IQOS kao vodeći brend kompanije Philip Morris, lansiran je na tržište Srbije pre više od 6 godina.
„Pored svih inovacija i revolucije koju smo napravili sa IQOS brendom na našem tržištu, IQOS zajednica ostaje za nas nešto najznačajnije.
Zahvaljujući Mirjani Bobić Mojsilović, koja je i sama donela odluku da napravi bolji izbor, našim IQOS prijateljima i Laguni, pred nama je zbirka autentičnih priča. Umećem urednice, ispisana je na zanimljiv i zabavan način i verujemo da će „Bolji izbor“ biti podrška mnogima koji i sami žele da naprave neke pozitivne promene u svom životu. Za one koji ne žele da se odreknu nikotina, ovo će biti podrška za ulazak u svet bez duvanskog dima“, izjavio je Nenad Mirković, direktor marketinga i digital-a kompanije Philip Morris.
Knjiga „Bolji izbor“ je namenjena samo punoletnim pušačima koji ne žele da se odreknu duvana i nikotina, kao pomoć i podrška da donesu bolji izbor za sebe.