
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
ULAZAK U NOVU ERU POSLOVANJA

Mona Plaza Zlatibor, FOTO: Nova ekonomija/Dimitrije Gašić
Svečanim događajem povodom rebrendiranja hotela Mona Plaza Zlatibor, nakon što je u renoviranje hotela investirano više od milion evra, obeležen je ulazak u novu eru poslovanja, u kojoj Mona Plaza brend postaje hotelski lanac. Kao lider u inovacijama i posećenosti, Mona Plaza jedini je hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku.
Tokom 17 godina poslovanja hotel, prema rečima menadžmenta, beleži kontinuiran rast, pa je tako u 2022. sa ostvarenih skoro 70 hiljada noćenja, posećenost hotela bila za 25 odsto veća u odnosu na prethodnu godinu. Danas je hotel preuzeo nove standarde, sistem poslovanja i vizuelni identitet Mona Plaza brenda, jer je „dosadašnjim rezultatima i kvalitetom usluge prevazilazio očekivanja tržišta“.
View this post on Instagram
„Imamo dugu istoriju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom, ljudima i prirodom. Hotel je prevazilazio očekivanja tržišta i veoma brzo postao lider i po finansijskim rezultatima, posećenosti ali i vrednostima koje je gradio. Zato i jesmo danas ovde, kada će sinergija sa Mona Plaza brendom doneti mnogo, i za nas u kompaniji, ali i lokalnoj zajednici. Naša snaga su iskustva i znanje o lokalnim prilikama i mogućnostima, koje ćemo koristiti kako bismo Srbiju, Zlatibor i Mona Plazu predstavili svetu“, izjavio je Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management grupe.
„Kao domaći brend koji ima porodične preduzentičke korene, sada ulazimo u novu eru poslovanja, kada postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investiorima koji dele naše vrednosti, a koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom pobošljaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda“, rekao je Vitorović.
„Pre godinu dana, sasvim slučajno, desio se spoj između mene i hotela u Beogradu iz kog su proistekla prijateljstva, uzajamno poverenje i sjajna saradnja. Meni je veoma drago što se moje ime povezuje sa domaćim brendom, pre svega mladim, novim brendom, i porodičnom kompanijom, za koju me posebno raduje njeno širenje. Ono što me istinski vezuje za brend Mona Plaza jeste taj osećaj pripadnosti, osećaj kao da sam kod kuće i sigurna sam da ću se tako osećati u svakom Mona Plaza hotelu. Za sve su to zaduženi zaposleni, divni ljudi koji se trude da svaki moj boravak učine jedinstvenim iskustvom“, izjavila je Sara Jo, zaštitno lice Mona Plaza kampanje Truly Unique.
Mona Plaza Zlatibor oslanja se u potpunosti na lokalne dobavljače, a naročito na nabavku lokalnih poljoprivrednih i prehrambenih prozivoda, čime se direktno osnažuje njihova proizvodnja. Investicijama i širenjem domaćeg hotelijerskog brenda, direktno se pomaže razvoju lokalne zajednice, utiče se na razvoj novih standarda u industriji, ali indirektno, veoma su značajne i za nacionalnu privredu.
Ekološka odgovornost i briga o prirodi jedan je od prioriteta poslovanja hotela Mona Plaza Zlatibor. Kontinuirano se ulaže i organizuju se lokalne ekološke akcije poput čišćenja šuma i potoka i sporovodi se akcija Sat za planetu Zemlju. Podrška lokalnoj zajednici i odgovornost prema njoj, takođe je u fokusu poslovanja hotela, a isto tako organizuje i podržava brojne lokalne manifestacije poput sajamskog marketa autentičnih domaćih gastronomskih proizvoda.
Mona Plaza Zlatibor kreira svet jedinstvenih iskustava kombinujući savremen dizajn sa srpskom tradicijom i istinskim gostoprimstvom i posvećenošću. Hotel je smešten u centru Zlatibora i okružen borovom šumom. Enterijer hotela kreiran je spojem tradicionalnih i modernih elemenata, drvenih oplata i najfinijih tkanina u toplim tonovima, kako bi dočarao potpuni planinski ugođaj tokom svih godišnjih doba. U hotelu se takođe nalazi I čuveni restoran Perun, čiji se koncept oslanja na autentičnu balkansku kuhinju. Mona Plaza Zlatibor kreira trajne vrednosti koristeći duboko usađenu etiku perosnalizovane usluge.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...

Svega još par dana nas razdvaja do čuvenog Crnog petka koji bi po pravilu trebalo da bude jedan od dana kada pojedinac najjeftinije može da kupi sve moguće potrepštine, a da ne ostane bankrot. Međutim, da li...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE