Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
U okviru partnerstva sa Xbox-om, uživajte u specijalnoj seriji OREO keksa i osvojite sjajne nagrade
Pokrenite razigranost uz dugo očekivanu saradnju brendova OREO i Xbox. Keks broj jedan na svetu* OREO i međunarodno poznata konzola Xbox imaju misiju da okupe svoje ljubitelje kroz jedinstven spoj uživanja u ukusu omiljenog keksa i igranja popularnih igrica sa porodicom ili prijateljima.
U čast ovog partnerstva, izgled legendardnog crno-belog OREO keksa biće izmenjen kao omaž Xbox kontroleru, u vidu specijalne serije sa šest različito utisnutih reljefa. Ova limitirana serija OREO Xbox keksa dostupna je u dva formata pakovanja: 66 g i 176 g na policama širom Srbije od januara 2023. godine, sve dok traju zalihe.
Tu zabava ne prestaje! Kupovinom bilo kog pakovanja OREO keksa (uključujući i standardna pakovanja) i registrovanjem računa na sajtu www.oreo.eu, potrošači dobijaju mogućnost da osvoje neku od neverovatnih nagrada u periodu od 1. do 31. marta 2023. godine.
Nagrade za potrošače u Srbiji su: VIP putovanje za dve osobe uz nezaboravno trkačko iskustvo u Barseloni, pet Tehnomanija vaučera u pojedinačnoj vrednosti od 1.200 evra i 62 Steam vaučera u pojedinačnoj vrednosti od 30 evra.
Pored toga, skeniranjem 4 OREO Xbox keksa i kreiranjem dobitne kombinacije koja se može uneti na sajt www.oreo.eu, ljubitelji mogu da otkriju ekskluzivan sadržaj na temu OREO keksa u nekoj od tri najpopularnije Xbox igre, uključujući OREO „Parade Ground“ Armour Coating u igri Halo Infinite, OREO „Valiant Corsair“ Sail Set u igri Sea of Thieves i OREO Edition ‘2009. Pagani Zonda Cinque Roadster’ u igri Forza Horizon 5
“OREO brend nastavlja da oduševljava svoje ljubitelje poznatim partnerstvima. Izuzetno nam je drago što će, zahvaljujući partnerstvu sa Xbox-om, ljubitelji oba brenda moći dodatno da uživaju i pokrenu svoju razigranost“, izjavila je Kjara Misio, direktorka marketinga za brend OREO za Evropu. OREO je i u prethodnim godinama u Evropi imao ograničene serije keksa, u okviru saradnje ostvarene sa megazvezdom Lejdi Gagom 2021. i filmom Betmen 2022. godine.
Svi zainteresovani koji žele da učestvuju u „OREO Xbox“ kampanji tokom marta za više informacija mogu da posete sajt www.oreo.eu ili OREO profile na društvenim mrežama Facebook i Instagram.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
U svetu postoji oko 28.420 centimilionera, uglavnom koncentrisanih u Njujorku, oko zaliva San Franciska, u Los Anđelesu, Londonu i Pekingu. Oni se nazivaju uber-bogati, a prema rečima izvršnog direktora komp...
Lifestyle Vesti iz zemlje Moda
Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sad...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE