Peto po redu Schweppes Mixology takmičenje u pravljenju koktela zvanično je dobilo svog novog šampiona. U velikom finalu održanom u Beogradu, među šesnaest vrhunskih bartendera iz regiona koji su svojim umećem zaslužili da dođu do samog kraja takmičenja, žiri je izabrao najboljeg među najboljima.
Reč je o Ognjenu Kitaljeviću iz Beograda koji je nastupio sa koktelom „Papa’s Golden Tribute“. Ognjena kao pobednika čeka vredna nagrada – sedmodnevno putovanje u London i prilika da unapredi svoje veštine uz edukacije sa evropskim Schweppes ambasadorima, kao i da stekne iskustvo rada u najpopularnijim londonskim koktel-barovima. Drugo mesto pripalo je Anji Tojčić, dok je treće mesto zauzeo Luka Popović. Uz luksuzni set barmenske opreme, troje najboljih dobijaju i putovanje u Atinu na čuveni Athens bar show.
„Schweppes Mixology je još jednom, peti put u nizu, uspeo da opravda očekivanja, okupivši na jednom mestu najbolje predstavnike bartendinga iz zemalja učesnica. Ponosni smo što iz godine u godinu imamo priliku da pratimo rast ovog takmičenja, a njegov značaj ostaće i ubuduće primaran kada je reč o razvoju i popularizaciji domaćeg i regionalnog bartendinga“, izjavila je ovom prilikom Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji.
U prethodne četiri godine kroz ovo takmičenje prošlo je više od 200 barmena, a pored takmičara iz Srbije, i ove godine su priliku da se bore dobili i predstavnici Crne Gore i Severne Makedonije. Samo takmičenje odvijalo se u dve faze. Prva faza je trajala od marta do aprila i podrazumevala je prijavu takmičara slanjem recepture, nakon čega je svaki takmičar pozvan na jedno od regionalnih kvalifikacionih takmičenja koja su se odvijala u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Zlatiboru, kao i u Skoplju i Podgorici. Druga faza ticala se samog finala u Beogradu, gde se šesnaest najboljih borilo za titulu regionalne zvezde Miksologije za 2024. godinu.
Takođe, ovogodišnje Schweppes Mixology takmičenje, pored prava na učestvovanje barmena iz Crne Gore i Severne Makedonije, dobilo je još dve novine. Naime, po prvi put je izglasan favorit publike i njegovo ime je Jovan Belobrković, a, pored toga, Schweppes je svečano imenovao i svog prvog Brand ambasadora za Srbiju. Reč je o poznatom imenu domaćeg bartendinga i pobedniku prvog Schweppes Mixology takmičenja iz 2018. godine, Marku Miladinoviću.
„Hvala Schweppes-u na naporima koje ulaže u radu na popularizaciji bartendinga, zanimanja koje svima i u svakom trenutku ima nešto da ponudi. Čast mi je da i sam budem neko ko može da uradi dosta na popularizaciji bartendinga, ne samo kao jednog dinamičnog zanimanja, već i kao svojevrsnog načina života”, rekao je, između ostalog, ovim povodom Marko Miladinović, zvanično prvi Schweppes Brand ambasador za Srbiju.
Ovim je Schweppes, osim kao nezaobilazan sastojak omiljenih koktela u regionu, još jednom uspeo u svom naumu da domaćim, ali i regionalnim, barmenima omogući priliku da pokažu svoje veštine i kreativnost, ali i da upoznaju druge kolege, da probaju njihove kreacije i da kroz odlične primere u praksi nauče nešto novo.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Vrnjačka Banja, jedno od najpoznatijih turističkih mesta u Srbiji, poslednjih godina beleži značajan porast interesovanja za nekretnine.
Ovaj trend je rezultat niza faktora, uključujući razvoj turizma, pove...
Za razliku od štednje u banci ili ulaganja u akcije, državne obveznice garantuju povrat investicije, što ih čini idealnim izborom za one koji žele da očuvaju vrednost svog kapitala.Ako vas zanima kako ku...
Svake godine sa nestrpljenjem iščekujemo proglašenje Pantone boje godine, a za 2025. godinu to je Mocha Mousse – topla, kremasto smeđa nijansa koja već na prvi pogled priziva osećaj prijatnosti, topline i mi...
Svi mi znamo da je Srbija najveći izvoznik malina u svetu - bar nam tako oduvek govore, ali da li je to još uvek istina? Prethodnih nekoliko godina bilo je dosta turbulentno za srpske poljoprivrednike i proi...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok