
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
Poznat pobednik petog regionalnog takmičenja u pravljenju koktela

Peto po redu Schweppes Mixology takmičenje u pravljenju koktela zvanično je dobilo svog novog šampiona. U velikom finalu održanom u Beogradu, među šesnaest vrhunskih bartendera iz regiona koji su svojim umećem zaslužili da dođu do samog kraja takmičenja, žiri je izabrao najboljeg među najboljima.

Reč je o Ognjenu Kitaljeviću iz Beograda koji je nastupio sa koktelom „Papa’s Golden Tribute“. Ognjena kao pobednika čeka vredna nagrada – sedmodnevno putovanje u London i prilika da unapredi svoje veštine uz edukacije sa evropskim Schweppes ambasadorima, kao i da stekne iskustvo rada u najpopularnijim londonskim koktel-barovima. Drugo mesto pripalo je Anji Tojčić, dok je treće mesto zauzeo Luka Popović. Uz luksuzni set barmenske opreme, troje najboljih dobijaju i putovanje u Atinu na čuveni Athens bar show.
U prethodne četiri godine kroz ovo takmičenje prošlo je više od 200 barmena, a pored takmičara iz Srbije, i ove godine su priliku da se bore dobili i predstavnici Crne Gore i Severne Makedonije. Samo takmičenje odvijalo se u dve faze. Prva faza je trajala od marta do aprila i podrazumevala je prijavu takmičara slanjem recepture, nakon čega je svaki takmičar pozvan na jedno od regionalnih kvalifikacionih takmičenja koja su se odvijala u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Zlatiboru, kao i u Skoplju i Podgorici. Druga faza ticala se samog finala u Beogradu, gde se šesnaest najboljih borilo za titulu regionalne zvezde Miksologije za 2024. godinu.

Takođe, ovogodišnje Schweppes Mixology takmičenje, pored prava na učestvovanje barmena iz Crne Gore i Severne Makedonije, dobilo je još dve novine. Naime, po prvi put je izglasan favorit publike i njegovo ime je Jovan Belobrković, a, pored toga, Schweppes je svečano imenovao i svog prvog Brand ambasadora za Srbiju. Reč je o poznatom imenu domaćeg bartendinga i pobedniku prvog Schweppes Mixology takmičenja iz 2018. godine, Marku Miladinoviću.
„Hvala Schweppes-u na naporima koje ulaže u radu na popularizaciji bartendinga, zanimanja koje svima i u svakom trenutku ima nešto da ponudi. Čast mi je da i sam budem neko ko može da uradi dosta na popularizaciji bartendinga, ne samo kao jednog dinamičnog zanimanja, već i kao svojevrsnog načina života”, rekao je, između ostalog, ovim povodom Marko Miladinović, zvanično prvi Schweppes Brand ambasador za Srbiju.
Ovim je Schweppes, osim kao nezaobilazan sastojak omiljenih koktela u regionu, još jednom uspeo u svom naumu da domaćim, ali i regionalnim, barmenima omogući priliku da pokažu svoje veštine i kreativnost, ali i da upoznaju druge kolege, da probaju njihove kreacije i da kroz odlične primere u praksi nauče nešto novo.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...

Svega još par dana nas razdvaja do čuvenog Crnog petka koji bi po pravilu trebalo da bude jedan od dana kada pojedinac najjeftinije može da kupi sve moguće potrepštine, a da ne ostane bankrot. Međutim, da li...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE