Da možete da predložite tri pametne stvari koje svako u životu treba da uradi, šta bi to bilo?
1. Opismeniti se za borbu protiv arhetipskih narativa
Svi smo, svuda u svetu, potopljeni u takozvane ‘arhetipskenarative’ – emocionalizovane priče koje imaju za cilj da utičuna naše emocije, odluke i ponašanje. Ovi narativi su skoro uvek bazirani na dramskoj formuli o sukobu dobra i zla, ili makar onoga što ‘mi’ želimo i što nas neko drugi ili nešto drugo sprečava da ostvarimo. Ovo se dešava na ličnom, grupnom ili kolektivnom nivou.
Arhetipski narativi su u temeljima priča o ličnom uspehu i prevazilaženju prepreka, o timskom radu i o odbrani profesije ili o odbrani nacije ili religije od štetnih uticaja ‘drugih’. Interesantno je da nas niko, nigde, ne uči kako da se od ovih narativa branimo, samo kako da ih koristimo da utičemo nadruge…
2. Makar neko vreme živeti u drugoj kulturnoj sredini. Nema boljeg načina za širenje vidika i prikupljanje novih korisnih iskustava.
3. Stalno učiti nešto novo, da bismo zadržali osećanje ograničenosti sopstvenog znanja i razmišljanja. Jaka je ljudska tendencija da misle da je njihovo mišljenje najvažnije, najtačnije i, često, jedino. Učenje novog nas podseća da to nije tako.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
www.belgradeboatrental.com je platforma koja nudi preko 40 jahti, glisera, katamarana, rečnih brodova i drugih plovila za različite događaje na reci u Beogradu.
Od najluksuznijih jahti i najnovijih glise...
MoreFun Studio, studio za video-igre koji posluje u okviru kompanije Tencent, vodećeg kineskog gejming giganta, i Mama Production, filmska producentska kompanija iz Srbije, kreirali su seriju od četiri epizo...
MoreFun Studio, studio za video-igre koji posluje u okviru vodećeg kineskog gejming giganta Tencent-a, i domaća filmska producentska kompanija Mama Production kreirali su četiri epizode serije "Priča o Kamon...
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.Ok