Lifestyle

23.08.2024. 13:39

Autor: Nova ekonomija

Za proizvodnju hrane se koristi više od polovine biokapaciteta Zemlje

Izvor: Lidl Srbija / Đorđe Čolović

Lifestyle

23.08.2024. 13:39

Svakodnevno se borimo sa globalni izazovima održivosti, pa tako svaki izbor koji pravimo u ishrani može da oblikuje budućnost Zemlje. Zbog toga hrana koju jedemo može biti ključ za očuvanje planete.

Zbog načina na koji se hranimo čak 55 odsto biokapaciteta zemlje se koristi za potrebe ishrane. U skladu sa ovim saznanjem, kompanija Lidl usmerila je svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete, čuvajući njen biokapacitet.

Kompanija Lidl je tako oeganizovala događaj posvećen osvešćenoj ishrani i prikazala kako možemo da unapredimo prehrambene navike „za bolje sutra svih nas i planete na kojoj živimo“.

„Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca i deo mnogih porodičnih trpeza, svesni smo odgovornosti i uticaja koje imamo – baš zato želimo da ukažemo na značaj osvešćene ishrane. Asortimanom zdravijih i održivijih namirnica, zajedno sa odgovornim odlukama naših potrošača, možemo da utičemo pozitivno na opšte zdravlje, kao i na očuvanje naše planete“, istakla je u svom predstavnica CSR odeljenja Lidl Srbije Aleksandra Mirić.

Na događaju koji je okupio veliki broj predstavnika medija i influensera, a koji je kompanija Lidl Srbija organizovala sa agencijom BURO, prisutni su imali priliku da se upoznaju sa Lidlovim inicijativama usmerenim ka promovisanju osvešćene ishrane, koja podrazumeva posvećenost tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.

Poznata sertifikovana nutricionistkinja Snežana Paučinac je za goste događaja pripremila inspirativne recepte i održala predavanje o tome šta osvešćena ishrana predstavlja u praksi.

Ona je demonstrirala da zdrava ishrana može biti pristupačna svima i laka za pripremu, a uz to je predstavila i plan ishrane za sedam dana, specijalno kreiran za ovu priliku, pokazujući „kako se može uživati u ukusnim i zdravim obrocima, bez kompromisa“.

Izvor: Lidl Srbija/Đorđe Čolović

Izvor: Lidl Srbija/Đorđe ČolovićLidl Srbija / Đorđe Čolović

Učesnici događaja su imali priliku da iz prve ruke saznaju kako osvešćena ishrana može doprineti boljem zdravlju i održivosti. Degustacija pažljivo odabranih proizvoda iz Lidlovog asortimana, koji se ističu smanjenim sadržajem soli i šećera, bogatim udelom biljnih proteina, kao i proizvodima iz održivog uzgoja, kao i jednostavnom i čistom recepturom, omogućila je učesnicima da dožive najbolje što zdrava i održiva ishrana može pružiti.

Lidl, jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, prepoznao je svoj uticaj na način ishrane ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.

Naučnici iz EAT – Lancet Commision tima redakcije „The Lancet“, koja se već 200 godina bavi aktuelnim temama iz oblasti medicine, nedavno su došli do saznanja da je „planetarna dijeta“ jedini mogući način da zemlja uspe da nahrani oko 10 milijardi ljudi do 2050. godine, a da ne bude ugrožena.

Naime, zbog načina na koji se hranimo, čak 55 odsto biokapaciteta naše zemlje se troši za potrebe ishrane. Pomenuta „planetarna dijeta“ predstavlja preporučenu ishranu koja ne šteti planeti i preporučuje izbor namirnica na biljnoj bazi, kao i onih koje ostavljaju za sobom što manji karbonski otisak.

U skladu sa ovim saznanjima, kompanija Lidl Srbija donela je odluku da usmeri svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i planete.

Preporučuje se ishrana bogata, odnosno u većoj meri zasnovana na voću, povrću, orašastim plodovima, integralnim žitaricama, proizvodima sa manjim udelom soli i šećera, kao i manje proteina životinjskog porekla. Na ovaj način će Lidl svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete.

Izvor: Lidl Srbija/Đorđe Čolović

Izvor: Lidl Srbija/Đorđe Čolović

Kompanija Lidl, deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), i predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 72 prodavnice u 41 gradu širom zemlje.

„Kompanija ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznati u svetu“, naveli su iz kompanije.

Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Novo na Woltu – Dodaj više za manje!

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.