Kad od bilborda nastane tašna
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Izvršni direktor Apple-a, podelio je svoje viđenje i entuzijazam za Apple Vision Pro
Izvršni direktor Apple-a Tim Kuk kazao je da je začaj novog proizvoda Vision Pro-a „teško preceniti“. On je u nedavnom intervjuu za Vanity Fair ocenio da će novi uređaj otvoriti potpuno nove sfere računarstva, zabave, kreiranja aplikacija, ali i da će postati “digitalni čuvar sećanja”.
Kuk takođe dodaje da je Apple Vision Pro rezultat godina istraživanja, razvoja i, što je naveo da je najvažnije, „vizije koja potiče iz samih temelja kompanije“.
Kada se prvi put susreo sa prototipom ovog uređaja u tajanstvenoj laboratoriji poznatoj kao jedna od Apple-ovih „black ops“ zona, Kuk kaže da je bio više nego impresioniran.
Opisujući svoje iskustvo, koje je uključivalo virtuelno putovanje na Mesec, Kuk je naglasio kako je već tada bio siguran da će ovaj uređaj značiti prekretnicu ne samo za Apple već i za celokupnu digitalnu industriju.
Uređaj, koji je prvobitno predstavljao ogromnu, nezgrapnu aparaturu, evoluirao je u naočare koje nude besprekorno iskustvo proširene i virtuelne stvarnosti.
Ono što Apple Vision Pro čini revolucionarnim nije samo njegova sposobnost da pruži korisnicima nezaboravna iskustva, već i potencijal da promeni paradigmu interakcije sa digitalnim sadržajem, premeštajući fokus sa tradicionalnih ekrana na više imerzivne i intuitivne interfejse.
Kuk i njegov tim su svesni da će put do masovne prihvaćenosti Apple Vision Pro naočara biti postepen, ali veruju da će jedinstvenost i kvalitet iskustva koje nudi ovaj uređaj na kraju prevagnuti.
Osim toga, Kuk je razmišljao o širem značaju tehnologije i brzini njenog razvoja, postavljajući pitanje kako će inovacije poput Apple Vision Pro-a uticati na društvo u celini.
Iako priznaje da je teško precizno predvideti budućnost, njegova filozofija je da strast i istraživanje mogu dovesti do nezamislivih otkrića i promena.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Materijalu od kog se prave bilbordi, takozvanoj PVC foliji, potrebno je 1.500 godina da se razgradi u prirodi. Mnoge kompanije se reklamiraju ovim putem, a nakon što se reklama "ubajati" - dužne su da taj is...
Restoran „Momi Crazy Fish“ sa zadovoljstvom obaveštava javnost da se manifestacija „Dani Istre“, koja je počela 11. aprila, usled ogromnog interesovanja, nastavlja do 28. aprila. Zbog velikog broja posetilac...
U svetu postoji oko 28.420 centimilionera, uglavnom koncentrisanih u Njujorku, oko zaliva San Franciska, u Los Anđelesu, Londonu i Pekingu. Oni se nazivaju uber-bogati, a prema rečima izvršnog direktora komp...
Lifestyle Vesti iz zemlje Moda
Na ovogodišnjem prolećnom 53. po redu Perwoll Fashion Week-u koji je održan od 10. do 17. aprila, duh inovacija i prolećnog maštanja preovladao je i obuzeo sve ljubitelje mode. Bogatim programom, koji je sad...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE